• Ik wist niet in welk subforum dit moest dus ik doe hem maar hier. :Y)
    Ik ben gisteren met mijn broer naar de bios in Antwerpen geweest (Ja mensen, ik begaf mij weer op Belgische grond). En toen zijn we op mijn aandringen naar The haunting in Connecticut geweest. Zoiets doe ik dus nooit meer. O.O Want die film was toch best wel eng op een groot scherm met van dat huge geluid, en dan was het ook nog eens gebaseerd op waargebeurde shit. En ik ben niet snel bang van films.
    Wat vinden jullie de engste film? :Y)

    Bijdeweg, de film leek wel verdácht veel om the Amityville Horror in het begin man, de scene waarin de verkoopmensjesdinges het huis laat zien is gewoon precíes hetzelfde. :/


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik heb gister Spooked gezien,
    een documentaire over de engste plek ter wereld.
    Seriously, dat was freaky, allemaal échte opname's van geesten enzo.
    Waverly Hospital was het, ja. Dat TBC-ziekenhuis uit 1920 tot 1960. Die met de 'Death Tunnel' na die tijd was het een bejaardentehuis waar de mensen werden mishandelt het werd in 1981 gesloten, en er zitten daar nog allemaal geesten.
    Je hoord geluiden en zíet alles gewoon, echt freaky.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Freakdog schreef:
    Ik heb gister Spooked gezien,
    een documentaire over de engste plek ter wereld.
    Seriously, dat was freaky, allemaal échte opname's van geesten enzo.
    Waverly Hospital was het, ja. Dat TBC-ziekenhuis uit 1920 tot 1960. Die met de 'Death Tunnel' na die tijd was het een bejaardentehuis waar de mensen werden mishandelt het werd in 1981 gesloten, en er zitten daar nog allemaal geesten.
    Je hoord geluiden en zíet alles gewoon, echt freaky.

    Draait die in de bios? Volgens mij heb ik ooit ook zoiets gezien.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Freakdog schreef:
    Ik heb gister Spooked gezien,
    een documentaire over de engste plek ter wereld.
    Seriously, dat was freaky, allemaal échte opname's van geesten enzo.
    Waverly Hospital was het, ja. Dat TBC-ziekenhuis uit 1920 tot 1960. Die met de 'Death Tunnel' na die tijd was het een bejaardentehuis waar de mensen werden mishandelt het werd in 1981 gesloten, en er zitten daar nog allemaal geesten.
    Je hoord geluiden en zíet alles gewoon, echt freaky.
    Ieuwl o.o


    Only losers can act the way you do

    Ik heb eigenlijk nog nooit een enge film gezien, dus de engste die ik heb gezien is Dragonfly xd


    Only losers can act the way you do

    Nee, het kan zijn dat je de verfilming van de Legende;s hebt gezien, die heet Death Tunnel.
    Maar dit is de echte documentaire.
    Echt eng, want mensen die elkaar nog nooit eerder gezien hebben zien dezelfde dingen daar. En met die verfilming kwam een acteur zo helemaal bleek de set op en zei dat hij een meisje had gezien. De bewaker zo heel nuchter, alsof het normaal was: Oh, je hebt Mary gezien.
    Écht raar.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Freakdog schreef:
    Nee, het kan zijn dat je de verfilming van de Legende;s hebt gezien, die heet Death Tunnel.
    Maar dit is de echte documentaire.
    Echt eng, want mensen die elkaar nog nooit eerder gezien hebben zien dezelfde dingen daar. En met die verfilming kwam een acteur zo helemaal bleek de set op en zei dat hij een meisje had gezien. De bewaker zo heel nuchter, alsof het normaal was: Oh, je hebt Mary gezien.
    Écht raar.
    Maak me niet bang o.o

    En nu denk ik ineens aan Bloody Mary waar ik net heb over gelezen in een ander topic. Ik geloof in geesten, ik wil het eruit krijgen maar dat gaat niet meer en nu ben ik bang van geesten :|


    Only losers can act the way you do

    Ik wil the haunting in C. gaan kijken! K'vind dat cool, thrillers of horrors in de cinema gaan zien. Geeft een supermooi effect en het is enger dan dat je hem gewoon bij je op tv ziet ^^


    What you see, is what you get.

    Freakdog schreef:
    Ik heb gister Spooked gezien,
    een documentaire over de engste plek ter wereld.
    Seriously, dat was freaky, allemaal échte opname's van geesten enzo.
    Waverly Hospital was het, ja. Dat TBC-ziekenhuis uit 1920 tot 1960. Die met de 'Death Tunnel' na die tijd was het een bejaardentehuis waar de mensen werden mishandelt het werd in 1981 gesloten, en er zitten daar nog allemaal geesten.
    Je hoord geluiden en zíet alles gewoon, echt freaky.



    :|


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Conscious schreef:
    (...)Maak me niet bang o.o

    En nu denk ik ineens aan Bloody Mary waar ik net heb over gelezen in een ander topic. Ik geloof in geesten, ik wil het eruit krijgen maar dat gaat niet meer en nu ben ik bang van geesten :|


    Ik geloof ook in geesten hoor.
    Die documentaire moet je laten zien aan iemand die niet geloofd, daarna denkt ie er wel anders over.
    Maar ik heb Bloody Mary op alle mogelijke manieren die ik ken opgeroepen, alles is bullshit.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Oeh, die lijkt me vet. Die Spooked lijkt me eng :x Maar ik wil hem wel zien xd


    I'd rather go naked than wear fur.

    Spooked is niet eng, vind ik niet althans, maar ik vind niets echt eng.
    Hij is gewoon, weird.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Freakdog schreef:
    (...)

    Ik geloof ook in geesten hoor.
    Die documentaire moet je laten zien aan iemand die niet geloofd, daarna denkt ie er wel anders over.
    Maar ik heb Bloody Mary op alle mogelijke manieren die ik ken opgeroepen, alles is bullshit.
    Dus je hebt ook Bloody Mary 3x in de spiegel gezegd en er gebeurt niets? Stiekem durf ik dat niet te doen |:


    Only losers can act the way you do

    Engheid...Ik durf niej naar enge films kijken :X


    My friends are my estate.

    Conscious schreef:
    (...)Dus je hebt ook Bloody Mary 3x in de spiegel gezegd en er gebeurt niets? Stiekem durf ik dat niet te doen |:


    Elke mogelijke manier die ik ken, die ook ja.
    Helemaal niks.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Conscious schreef:
    (...)Maak me niet bang o.o

    En nu denk ik ineens aan Bloody Mary waar ik net heb over gelezen in een ander topic. Ik geloof in geesten, ik wil het eruit krijgen maar dat gaat niet meer en nu ben ik bang van geesten :|


    Ik moest ook meteen aan Bloody Mary denken >.<
    En ik had haar eindelijk uit mijn hoofd gekregen -__-"

    Ik ben al 1 jaar ofzo bang voor geesten dus ik ga die film Death Tunnel echt niet zien xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.