• //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 19:16 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    FreePeace schreef:
    (...)
    x'D. Ik ben ook bang voor spinnen hoor. Bij ons in het engels lokaal zat zo'n vieze rioolspin en die viel van de muur. Ik en een paar andere gillend op tafel staan. Vond die lerares erg leuk..


    Had ik ook al eens gehad, maar toen zat die spin in de douche. Dus ik héél hard uit de douche lopen, bijna uitgegleden, mijn badjas aan en het hele huis bijeen roepen. Komt mijn vader heel angstig de badkamer ingelopen, ziet hij die spin, vind hij dat ik me aanstel. Nou ja, een übergrote spin in de douche hebben is niet fijn, hoor. ><


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    (...)

    Ieniemienie? O.O
    Overdrijf jij niet? Hij is reusachtig! O.O


    Ik denk dat ik hem in het echt wel eng zou vinden. Maar op het plaatje totaal niet. Er zijn echt wel groteren hoor. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Blondine schreef:
    (...)
    Ik denk dat ik hem in het echt wel eng zou vinden. Maar op het plaatje totaal niet. Er zijn echt wel groteren hoor. (':


    Ja dat wel, maar zie die poten dan. O.O
    Ik bedoel, stel je voor dat er één van die tengels je telkens aantikt.. -beeft-


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    (...)

    Had ik ook al eens gehad, maar toen zat die spin in de douche. Dus ik héél hard uit de douche lopen, bijna uitgegleden, mijn badjas aan en het hele huis bijeen roepen. Komt mijn vader heel angstig de badkamer ingelopen, ziet hij die spin, vind hij dat ik me aanstel. Nou ja, een übergrote spin in de douche hebben is niet fijn, hoor. ><

    IEHL.. Beter dat je heb gezien had. Straks was ie in je haar gekropen ofzo of zat ie op je shampoo. Gatverdegatverdegatver.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ieuw xD
    vandaag heb ik 15 spinnen opgezogen met de stofzuiger maar ze kropen er weer uit , 6 kleintjes 1 dikke harige 8 gewone :(


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    FreePeace schreef:
    (...)
    IEHL.. Beter dat je heb gezien had. Straks was ie in je haar gekropen ofzo of zat ie op je shampoo. Gatverdegatverdegatver.


    Gsus, je maakt me bang! O-O
    Eikes, aan de gedachten zelf al.
    Jak, spinnen zijn gewoon vies en eng.
    Vooral vogelspinnen.
    Bah, bah, bah.


    You'll never dream alone. <3

    Aurelia schreef:
    (...)
    Sorry :[ Ik maak 't goed
    -aait en geeft bloemetje-
    (flower)

    Zo lang dat spinnetje maar uit mijn buurt blijft, is het goed. :Y)

    sorry ik ben bang voor grote spinnen. Niet voor de kleine want die vind ik dan weer leuk :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 19:16 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik durf niet te klikken.
    Heb echt een fobie voor spinnen.


    I need you like a heart needs a beat

    In Texas had ik een Brown Recluse in mijn huis >_< Die beesten zijn zo eng~! Omgawd hij was ram mega >_< *Spinnen Fobie sinds dien*


    - Mayday

    Waarom heb ik op dat plaatje geklikt terwijl ik wist dat ik zowiezo bang ging krijgen. Had het echt niet moeten doen ~luistert in het vervolg echt wel naar mijn verstand~. Nu ga ik echt niet meer van mijn stoel durven komen en in mijn bed gaan liggen voor alles 10x is gechekt ö

    Ik bn als de dood voor spinnen!
    Ik ga maar weer weg uit dit topic! O.o
    -rent snel het topic uit-


    -

    spinnenfobie


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik ben er niet bang voor.
    Maar ik schrik me wel rot als een grote spring opeens langs schiet, maar dat heb ik bij elk diertje die uit het niets te voorschijn komen.
    Voor de rest vind ik ze interessant.
    Ik had er vroeger een spreekbeurt over gehouden in de basisschool. Ik had toen een plaatje gevonden van een spin met méga ogen! Het was gewoon schattig x']


    ×Bury all your secrets in my skin×