• "Attention Tokio Hotel fandom - all fansites and individuals posting links to leaked songs are being immediately reported to TH management and their lawyers.

    Please respect the band and protect yourselves - remove any links to illegal downloads immediately."

    Met dank aan Genius & Prodigy:
    Opgelet Tokio Hotel fans - alle fanclubs en individueel geposte links naar de gelekte liedjes worden onmiddellijk gerapporteerd aan het management en hun advocaten.

    Respecteer alstublieft de band en bescherm jezelf - verwijder onmiddellijk alle links naar de illegale downloads.


    Dit is een bericht van het Tokio Hotel team en dit betekend dus dat er geen gelekte liedjes op Quizlet gepost mogen worden en ook niet op andere sites.

    Alsjeblieft, respecteer het. :]

    x

    [ bericht aangepast op 18 aug 2009 - 22:32 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 aug 2009 - 0:35 ]


    Let the Night embrace you

    Ik kan niet vertalen, sorry :x
    Arme Bill, ik denk dat hij het niet echt zo geweldig vind zoals alle fans t vinden ;x

    Ht komt er toch gewoon op neer dat elke site de liedjes meteen moet verwijderen voor u eigen te beschermen en voor respect voor de band.

    Attentie Tokio hotel fans - alle fansites en individuele sites die de linkjes voor de uitgelekte liedjes posten worden onmiddelijk geraporteerde naar het TH magagement en hun advocaten.
    Respecteer alstublieft de band en bescherm jezelf - verwijd alle linkjes naar de illegale downloads

    zoiets denk ik ;$


    -

    Opgelet Tokio Hotel fans - alle fanclubs en individueel geposte links naar de gelekte liedjes dienen onmiddellijk gerapporteerd te worden aan het management.

    Respecteer alstublieft de band en bescherm hen - verwijder onmiddellijk alle links naar de illegale downloads.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2009 - 22:30 ]

    Automatisch/ Automatic telt niet mee hé?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hahahahah,zo meteen komen ze nog achter het bestaan van Quizlet doordat de links hier ook opstaan x).

    Stereotype schreef:
    Automatisch/ Automatic telt niet mee hé?

    Die niet nee en 'Ein alien in mir' ook niet. ^^


    Let the Night embrace you

    mensen komen dr toch wel aan nu t is uitgelekt..


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Waar is ein alien in mir?! O.o


    -

    @LALALALALA:
    Idem, maar alle beetjes helpen. :]


    Let the Night embrace you

    Meadow schreef:
    (...)
    Die niet nee en 'Ein alien in mir' ook niet. ^^

    Is die uitgelekt dan? XD


    -

    @Anouk: ik zei toch juist van niet? (A)


    Let the Night embrace you

    Meadow schreef:
    @Anouk: ik zei toch juist van niet? (A)

    Maar die heb ik nog nooit gehoord! Linkje? (a)


    -

    AAH KUT.
    Ik heb ze allemaal niet gehoord omdat mijn geluid het nu pas doet:X


    ok

    Madenaaaaah schreef:
    AAH KUT.
    Ik heb ze allemaal niet gehoord omdat mijn geluid het nu pas doet:X

    Veel hebben hem al gedownload, als je wil kun je het gen aan bijna iedere TH fan hier vragen. XD maar ik vind het wel erg sneu voor de jongens...(huil)


    -