• Ik ga morgen tegen mijn strenge ik-heb-een-hekel-aan-voetbal-principes in. :Y) Ik heb het al een keer gedaan, maar nu doe ik het nog erger.
    Want kijk. Ik heb eigenlijk een hekel aan voetbal, als een idioot achter een balletje aanrennen en dan heb je hem eindelijk, trap je hem weer weg. En alle rellen en haat die erdoor ontstaan, en steek die miljarden euro's maar in de derde wereld-landen.
    Maar het is toch best wel gaaf om erbij te zijn. X: Met de sfeer enzo. En je krijgt om de ene of andere reden echt een haat aan de tegenstander xD
    En morgen ga ik met mijn broer naar Nac Breda - Villarreal, en nu zijn heel veel jongens jaloers op mij dat ik Villarreal ga zien ofzo.

    Dat was heel erg nodig om te melden.
    Is een van jullie wel eens bij een wedstrijd geweest/voor welke club zijn jullie?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    nee ik haat voetbal :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Voetbal is gewoon dikke vette liefde! Ik heb het zelf nog gespeelt,en wil het weer doen.<33 Toen ik 3 was moest ik altijd mee naar de voetbal van mijn neef,en toen ik 6 was nam mijn vader me altijd mee als de 'lierse' moest spelen. Ik ben gewoon met voetbal opgegroeit ^^.

    Seel schreef:
    nee ik haat voetbal :Y)


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    ik haat voetbal om alle redenen die jij zo mooi noemde. ;$


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    ik haat voetbal om alle redenen die jij zo mooi noemde. ;$

    Je hebt een hekel aan voetbal vanwege de sfeer in het stadion? :/


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Voetbal is wel een keertje leuk, vind ik. ><


    Tanya is de beste.

    Niet eeeeens naar Ajax - Feijenoord. Jongeh, dát wil ik eens een keer meemaken. :Y)

    Ik ga soms eens kijken naar de matchen van mijn broer :Y) maar dat is natuurlijk geen bekende ploeg he :p


    Happiness hit her like a train on a track

    6000BRIEFJE schreef:
    Niet eeeeens naar Ajax - Feijenoord. Jongeh, dát wil ik eens een keer meemaken. :Y)

    Of zoiets als dit, vanaf 1:10


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik haat het, als ik wil zou ik elke week naar trainingen enzo kunnen en naar een 'echte' match, maar vergeet het .


    The soul needs autumn.

    Ik was vroeger Ajax-fan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ga naar elke thuiswedstrijd van Feyenoord[heeft seizoenskaart] en ik ga elke wedstrijd kijken bij mijn broer wanneer hij moet voetballen.


    Geen woorden, maar daden.