• Humanoid 1
    Humanoid 2
    Humanoid 3
    Humanoid 4
    Humanoid 5

    I love their new style.
    Serieus, ik vind het gaaf!
    Vele van jullie niet,
    maar ik wel <3


    -

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    De mensen die ik ken,dus waarover ik dan ook sprak. waren echt van; "Op wat trekt bill zijn haar nu weer? Ze kunnen echt de boom in nu. Waarschijnlijk trekt de muziek op niets meer want ze zijn veranderd van uiterlijk." en nu komen die mensen allemaal terug. Daarom dat ik het fake fans vind ^^ Maar dat zijn dan alleen de mensen die dat ik ken.

    Ik ken er ook z'n paar, bij mij op school. ZEgt dat kind zo 'nee ik ben geen fan meer, ze zien er niet meer uit' en blablabla. Komt ze nu op msn, 'omg TH is zoo zwesome geworden!' Daar kan ik dus niet tegen...


    -

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Of toch bijna altijd :'D. Toen hebben we ook samen naar de tmf awards 2008 [via webcam] gekeken,en vonden we toen ook dezelfde groepen sucken x'D. [als het toch met u was ö].

    Hahahaha, die avond herinner ik me nog heel goed met de TMF Awards! Dat was echt geweldig. x'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    IC2P schreef:
    (...)
    Ik ken er ook z'n paar, bij mij op school. ZEgt dat kind zo 'nee ik ben geen fan meer, ze zien er niet meer uit' en blablabla. Komt ze nu op msn, 'omg TH is zoo zwesome geworden!' Daar kan ik dus niet tegen...

    Je bent niet de enige dat er niet tegen kan. Dan heb ik echt altijd de neiging om die fans gewoon op hun bakkes te slagen x). En dan zeg je tegen hun; en eerst vond je ze slecht omdat ze er niet uitzagen. En dan durven ze het ineens nog niet toe te geven -_-"

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Hahahaha, die avond herinner ik me nog heel goed met de TMF Awards! Dat was echt geweldig. x'D

    Hahah ja. Waar is die tijd.x) ongeloofwaardig dat toen mika had gewonnen in de plaats van th.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2009 - 15:06 ]

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Hahah ja. Waar is die tijd.x) ongeloofwaardig dat toen mika had gewonnen in de plaats van th.

    O ja, the bastard. Toen waren we helemaal verontwaardigd. 'Ghehe, maar op de manier hoe ze henzelf nu presenteren zullen ze nog meer prijzen in de wacht slepen. -kan niet wachten tot het album- Ö


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JOYCEVIPx schreef:
    Vraagt zich af hoeveel fans er nu ineens gaan terug komen.
    *vraagt zich hetzelfde af-_-*

    JoJudicious schreef:
    (...)
    O ja, the bastard. Toen waren we helemaal verontwaardigd. 'Ghehe, maar op de manier hoe ze henzelf nu presenteren zullen ze nog meer prijzen in de wacht slepen. -kan niet wachten tot het album- Ö
    hha dit jaar : beste album internationaal ... Humanoid van Tokio hotel XD
    terwijl het zo helemaal nog niet in de winkels ligt xD
    lang leve THfans xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Hahah ja indd. Ik vond zijn haar van het begin ook al geweldig,terwijl meer als de helft het gewoon stront lelijk vonden. En nu vinden ze het ineens allemaal geil er klopt hier echt niets.


    Had ik ook door. Wanneer die allereerste foto van Bill met dreads uitlekte, waren er velen die zeiden dat het walgelijk was. Er waren er écht weinig die zeiden dat ze het mooi vonden. -Of misschien komt dat doordat de foto's wat onduidelijk waren-


    Liefde zie je nooit aankomen, je voelt het aankomen.

    Seel schreef:
    (...)hha dit jaar : beste album internationaal ... Humanoid van Tokio hotel XD
    terwijl het zo helemaal nog niet in de winkels ligt xD
    lang leve THfans xD

    Hahahah. Die presentators helemaal verbaasd en niet weten wat er gebeurt x). En al die fans in de zaal kei blij x).

    KikaOriginal schreef:
    (...)

    Had ik ook door. Wanneer die allereerste foto van Bill met dreads uitlekte, waren er velen die zeiden dat het walgelijk was. Er waren er écht weinig die zeiden dat ze het mooi vonden. -Of misschien komt dat doordat de foto's wat onduidelijk waren-

    Ja, maar dat was omdat de meesten het nog niet gewoon waren. Nu er meer en duidelijk foto's verschijnen, zijn de meesten het gewend en beginnen ze het mooi te vinden..da's ook logisch ^^

    naah pff zolang ik fan blijf is er geen probleem (A) x'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Idd Seel!^^
    Zolang ik naar Th luister en van mezelf weet dat ik een fan ben is er geen probleem^^


    -

    bij georg is er niet zoveel verandering, juist langer haaar ;d


    It even took me by surprise

    Kryptonite schreef:
    bij georg is er niet zoveel verandering, juist langer haaar ;d

    En een beetje vermagerd. : )


    Tanya is de beste.

    KikaOriginal schreef:
    (...)

    Had ik ook door. Wanneer die allereerste foto van Bill met dreads uitlekte, waren er velen die zeiden dat het walgelijk was. Er waren er écht weinig die zeiden dat ze het mooi vonden. -Of misschien komt dat doordat de foto's wat onduidelijk waren-

    Dat had ik,ik heb nooit gezegt dat die dreads lelijk waren maar het heeft even geduurd voor dat ik zei dat ze mooi waren. gewoon omdat de eerste fotos vrij onduidelijk waren en ik even moets wennen.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2009 - 17:15 ]


    Everyone smiles in the same language.