• De stelling van vandaag luidt:
    Pubers zouden meer betaald moeten worden met bijbaantjes.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Tanya is de beste.

    Nee, want dan nemen de werkgevers liever oudere mensen aan, met meer ervaring omdat die hetzelfde salaris krijgen. Jongen mensen zijn goedkoper, daarom nemen ze die eerder aan nu.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Nee, want dan nemen de werkgevers liever oudere mensen aan, met meer ervaring omdat die hetzelfde salaris krijgen. Jongen mensen zijn goedkoper, daarom nemen ze die eerder aan nu.


    I am an idiot, I move.

    Wat Assassin zegt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oneens.


    Just a simple "I love you" (:

    ik vind dat Assassin helemaal gelijk heeft, maar ik vind ook dat het salaris wel iets hoger mag, want sommige pubers krijgen echt schandalig weinig voor het werk dat ze doen.
    maar dat ligt natuurlijk ook aan het soort werk

    Assassin schreef:
    Nee, want dan nemen de werkgevers liever oudere mensen aan, met meer ervaring omdat die hetzelfde salaris krijgen. Jongen mensen zijn goedkoper, daarom nemen ze die eerder aan nu.


    dat vind ik ook


    ~Lucky Cat~

    iets hoger mag best hoor, eens dus.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nee.
    Het heet een
    bij-
    baantje.
    Geen
    baantje.
    Dus dan kan je ook een wat lager salaris verwachten. En wat Assassin zegt is damn true.


    -

    Assassin schreef:
    Nee, want dan nemen de werkgevers liever oudere mensen aan, met meer ervaring omdat die hetzelfde salaris krijgen. Jongen mensen zijn goedkoper, daarom nemen ze die eerder aan nu.


    Mode kan je kopen, styl moet je hebben!

    Oneens, ze moeten met geld leren omgaan.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    XbellezzaX schreef:
    ik vind dat Assassin helemaal gelijk heeft, maar ik vind ook dat het salaris wel iets hoger mag, want sommige pubers krijgen echt schandalig weinig voor het werk dat ze doen.
    maar dat ligt natuurlijk ook aan het soort werk


    Ja, voor een krantenwijk word je echt weinig betaald ><


    Your make-up is terrible

    ik ben het met de meeste eens maar ik wordt wel heeel slecht betaald dus alle lonen moeten eigenljk omhoog


    you were born original don't die as a copy

    Assassin schreef:
    Nee, want dan nemen de werkgevers liever oudere mensen aan, met meer ervaring omdat die hetzelfde salaris krijgen. Jongen mensen zijn goedkoper, daarom nemen ze die eerder aan nu.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    oneens , sommige verdienen toch al kei veel oO !


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Assassin schreef:
    Nee, want dan nemen de werkgevers liever oudere mensen aan, met meer ervaring omdat die hetzelfde salaris krijgen. Jongen mensen zijn goedkoper, daarom nemen ze die eerder aan nu.


    None but ourselves can free our minds.