• De stelling van vandaag luidt:
    Pubers zouden meer betaald moeten worden met bijbaantjes.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Tanya is de beste.

    Ik vind van wel, maar dat ligt meer aan mij. Want ik zoek een leuk bijbaatje, maar of dan ben ik te jong of verdient slecht
    En ik heb op t moment helemaal niet veel dus... -.-


    Second star on the right and straight on till morning

    Eens en Oneens ,


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Ja. Misschien niet zoveel als oudere werknemers met een vaste baan enz, maar ze maken echt gebruik van ons. Tenminste de baantjes die ik tot nu toe heb gehad wel. Leven als 'puber' kost ook geld hoor.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Jobstudenten verdienen meestal al meer dan gewone werknemers dus...


    You're a star in heaven.

    oneens.

    Nee, het is goed zo


    Every journey begins with a single step, so just take it step by step

    Ja ik vind vanwel.. Maar het ligt er aan.. In vind eigenlijk dat een 18 jarige veel meer moeten worden betalen.. Want die moeten met hun 18 alles zelf gaan betalen.. En daar hebben ze veel moeite mee.. Maar nu ben ik verder aan het aan dan want de vraag is..

    Uhmm ik vind van wel.. !! xd lekker handig voor moi !!


    ...

    Esmaye schreef:
    Nee.
    Het heet een
    bij-
    baantje.
    Geen
    baantje.
    Dus dan kan je ook een wat lager salaris verwachten. En wat Assassin zegt is damn true.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Assassin schreef:
    Nee, want dan nemen de werkgevers liever oudere mensen aan, met meer ervaring omdat die hetzelfde salaris krijgen. Jongen mensen zijn goedkoper, daarom nemen ze die eerder aan nu.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Oneens,zij hebben het geld minder nodig dan andere werknemers.

    helemaal mee eens xD


    You Lack Hatred

    Assassin schreef:
    Nee, want dan nemen de werkgevers liever oudere mensen aan, met meer ervaring omdat die hetzelfde salaris krijgen. Jongen mensen zijn goedkoper, daarom nemen ze die eerder aan nu.

    Hier ben ik het helemaal mee eens


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Hmm, eens.
    Het best lullig dat ik ongeveer de helft krijg van wat een volwassene krijgt, voor hetzelfde werk en hetzelfde aantal uren.
    Iets hoger wel, maar niet evenveel als de volwassenen dan nemen ze geen jongeren meer aan.


    hoi, jij bent leuk.

    nee laat ze maar meer werken voor hun geld net als ieder ander.


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    nee man, pubers zijn raar, ze gaan snoep ervan kopen of drugs ofzo, sparen daar doen ze niet aan. Dus nee, zo is het wel goed. (Tenzij ze echt goed werk verrichten, dan is het een ander verhaal)


    Life is hard and then we die