• Gisteren keek ik een progamma over tienermoeders. Eerst was er eentje van 16. Toen van 18. Daarna eentje van -nukomthet- 13 ! Dat is echt niet gezond. Wie heeft nou al seks op haar 13e ? Maargoed, zij is dus echt geen goede moeder. Ze kijkt helemaal niet om naar haar dochter, en haar moeder doet al het werk. Daarna was er een meisje van 14. Zij moest bevallen. Echt erg o.o Maargoed, zij doet het tenminste wel goed als moeder. Maarja, ik wil dus echt niet zwanger worden vóór mijn 22e. Jullie ?


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik ook echt niet voor mijn 22ste, eerst mijn studie afmaken en een baan zoeken.


    I am an idiot, I move.

    Ik wil zwanger zijn op mijn 30ste, dan heb ik al een halflange carrére, een huisje, en heb ik tenminste al een woning en geld voor dat kleine ukkipuk ^^.


    I found myself in Wonderland.

    Gosh ik wil zeker niet voor mijn 24 ofzo zwanger worden :x


    You're a star in heaven.

    Mistake schreef:
    Ik wil zwanger zijn op mijn 30ste, dan heb ik al een halflange carrére, een huisje, en heb ik tenminste al een woning en geld voor dat kleine ukkipuk ^^.

    Ja xd Ik vind 28/30 ook een goede leeftijd om een kind te krijgen.


    I'd rather go naked than wear fur.

    ik vind dat die tienermoeder het zelf hebben gezocht ;x (buiten dan als ze verkracht zijn)
    + ik wil rond mijn 28ste kinderen (:

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 13:27 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    ik wil ook niks voor me 22e want ik heb daarvoor nog veel te veel te doen,, studie, implantaat, ehm en nog meer dingen..:o misschien neem ik niet eens wat voor me 25e :O ik weet niet, zie wel hoe het loop :P

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 13:27 ]


    Nvt

    In ieder geval als ik volwassen ben. 21 of zo? Dat is iig de

    minimale

    leeftijd.


    -

    13? |:
    -Ergens in de wereld loopt er ook een kind rond van 10 die zwanger is-
    Ik wil nog lang geen moeder worden. ;x


    You'll never dream alone. <3

    Ik wil pas een kind rond mijn 25ste denk ik. Hangt er vanaf ofdat mijn studies afgerond zijn en een eigen huis heb. En natuurlijk genoeg geld om het kleintje te verzorgen. Kinderen lijken echt een last :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mijn ex-vriendin heeft sex gehad op haar 13e >.<
    Ging ze er nog helemaal over stoeffen.
    Ik wil d'r wel eens zien als ze zwanger is. :'D

    Maar, ik wil dus echt geen kinderen tot ik 20 ofzo ben..


    Let the Night embrace you

    Ik wil ook wachten tot na m'n 22ste.
    Maar ik ken iemand die had t al gedaan op haar 12e!
    (
    wel veilig)

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 13:36 ]

    ik wil pas kinderen op men 25-26 ofzo :/


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Geen idee, daar denk ik nog niet over na. :Y)

    Liever niet voor mijn 25e, maar 30 vind ik weer zo oud xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    25 Vind ik een goede leeftijd. Eigenlijk zal ik 20 ook nog niet zo héél erg vinden. Maar toch,is 25 beter.