• Robert Pattinson,the 23-year-old actor, is deceased this morning to his injuries. Pattinson, known for the blockbuster Twilight, was last night attended at an afterparty when he got the company of a girl. According to eyewitnesses, the boyfriend of the girl and began started To vituperate Pattinson. He was removed. Later that evening, the man returned later and waited till pattinson came outsid.. When he came out the club the suspect started to stab the actor. He was discharged with stabwounds at his arms, chest, head and throat. The suspect has been arrested and is interrogated by police


    vertaling :
    Robert Pattinson,de 23-jarige acteur is deze ochtend aan zijn verwondingen overleden. Pattinson, bekend van de hitfilm Twilight, was gisteravond aanwezig op een afterparty toen hij gezelschap kreeg van een meisje. Volgens ooggetuigen werd de vriend van het meisje woedend en begon Pattinson uit te schelden. Hij werd verwijderd. Later die avond zou de man terug zijn gekeerd en had Pattinson opgewacht bij de uitgang. Toen hij buiten kwam begon de man op hem in te steken. Hij werd afgevoerd met messteken aan zijn armen,borst en hoofd. De mogelijke dader is opgepakt en word verhoord door de politie

    geen idee of het waar is maar damn als het waar is o.o

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 20:05 ]


    We can only learn to love by loving.

    Gekehoofd schreef:
    is het 1 april vandaag?

    Voor zo ver ik weet, niet? (nerd)

    Wat eeen bullshit, alsof een vampier sterft aan een paar verwondingen. :9~
    Lame.

    6000BRIEFJE schreef:
    (...)
    Dat kannie ook lekker, als ie echt dood is. (lol)


    Gewoon een persconferentie organiseren en voilà, je hebt Robert die toegeeft; 'ik ben vermoord geweest omdat een vieze vent jaloers was op mijn hotness'

    volgens mij is het een grap maar...
    ik vind hem niet grappig.

    Degene die hem het eerst vertelt heeft,die heeft een vreemd gevoel voor humor.


    Everyone smiles in the same language.

    Als hij al dood is sinds 19 augustus stond het vandaag wel in de krant ofzo


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Nou zeg, die kerel houdt wel van dood gaan zeg~! 2008 was hij dood aan O.D.
    Het is B.s., anders had ik het vandaag denk ik toch wel in de stars en stripes gelezen (amerikaans krant).


    Slowly floating to the sky...

    Misschien gaat hij de volgende keer wel dood aan de mexciaanse griep? :Y)

    Lijkt mij eerlijk gezegd gewoon bullshit.


    ok

    Joke denk ik (:


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Het is een grap mensen. Dat heb je toch keiveel, dat zou je naderhand toch al moeten weten? Je had het met tokio hotel en nu twilights meest populaire acteur. Je had het met zovele. Ik geloof het alleszins niet, want anders had je het allang op iedere post op de televisie gezien.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    XlaukeX schreef:
    volgens mij is het een grap maar...
    ik vind hem niet grappig.
    Degene die hem het eerst vertelt heeft,die heeft een vreemd gevoel voor humor.

    Heeft geen gevoel voor humor. Zijn gewoon jaloerse kutkinderen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Heeft geen gevoel voor humor. Zijn gewoon jaloerse kutkinderen.
    Helemaal mee eens!


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    cherrycream schreef:
    als het waar is, word mtv enzoo nu al dood gegooit met dat bericht


    Mode kan je kopen, styl moet je hebben!

    Als dit waar si dan dan dan. Egh.
    Als dit n róddel iss..


    Your voice was the soundtrack of my summer.

    ik heb het opgezocht,
    en als het goed is is het van vorg jaar.
    maar ik weet niet zekker.


    To The Stars Through Adversity