• Mijn vraag is dus wie er allemaal heen gaan? Destine treed op en nog wat andere bandjes, maar ik ga alleen heen voor Destine :]

    RUPSPOP II
    Zaterdag 29 augustus aanstaande vindt voor de tweede maal het popfestival Rupspop plaats in het centrum van Emmen. Met ruim drieduizend bezoekers tijdens de eerste editie werd bewezen dat popmuziek leeft in Emmen. De bezoekers konden deze avond genieten van Room Eleven, The Girls, The Heavens Devils, de Rupspop Playoff winnaar Quaver, De Gestoorden Uit Het Noorden en The Nightfall Project.

    Met volop aandacht voor popmuziek uit Emmen en omgeving, biedt Rupspop ook dit jaar een mix van jong, regionaal talent en landelijk bekende acts. Jonge talentvolle rupsen die zich kunnen ontpoppen in vlinderstad Emmen.


    HET IS GRATIS


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik wilde er dus heen, idd vanwege Destine. Maar toen kwam ik erachter dat ik dan al op Huntenpop ben...


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Miauw schreef:
    Ik wilde er dus heen, idd vanwege Destine. Maar toen kwam ik erachter dat ik dan al op Huntenpop ben...


    Ahw, wat jammer. Woon je in de buurt dan?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    dan is geuzenpop ook
    ik ga liever naar geuzenpop, is dichterbij o.o


    We can only learn to love by loving.

    Kryptonian schreef:
    (...)

    Ahw, wat jammer. Woon je in de buurt dan?

    Nee joh, moet een roteind met de trein x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ga er maybe heen, ligt eraan hoelaat het afgelopen is. Want ik moet met de bus. ;p


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz schreef:
    Ik ga er maybe heen, ligt eraan hoelaat het afgelopen is. Want ik moet met de bus. ;p


    Ik moet ook met de bus ;p
    300 Emmen, 20 minuten rijden.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ikke 10 minuten op de fiets :Y)


    I'm dreaming my end till I'm living it

    r0ckstar schreef:
    ikke 10 minuten op de fiets :Y)


    Ja, en ik zit lekker droog en hoef niet op de fiets -alleen naar 't station in borger- en dan ben ik dr ook. ;p


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Destine.. wat maken die voor muziek?


    No growth of the heart is ever a waste

    Kryptonian schreef:
    (...)

    Ja, en ik zit lekker droog en hoef niet op de fiets -alleen naar 't station in borger- en dan ben ik dr ook. ;p



    ik kan ook wel met de bus gaan,, maar dat duurd nog langer xD trouwens de fiets kan je niet missen,, de bus wel :P


    I'm dreaming my end till I'm living it

    Kryptonian schreef:
    (...)

    Ik moet ook met de bus ;p
    300 Emmen, 20 minuten rijden.


    22 Zweeloo en dan overstappen op 27 Emmen, ongv 25/30 minuten. Dat moet ik elke dag voor school. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Aurelia schreef:
    Destine.. wat maken die voor muziek?


    Destine is het Nederlandse antwoord op punkpop bands als Fall Out Boy, Paramore en Simple Plan. Met een onmiskenbare Amerikaanse sound en uitstraling en een platendeal met Sony Music op zak lijkt het een kwestie van tijd voordat Destine een gevestigde naam is in Europa.

    dat staat op de site van rupspop
    I(H) them


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Destine moet maar eens naar België komen, ik mag daarvoor niet speciaal naar NL x.x

    btw ik wil sowiezo wel heel graag gaan
    maar ik woont best wel verweg(Den Haag) dusja
    en miss heb ik dan al iets
    maar dat laat ik voor destine wel vallen(H)


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Te ver ö


    I don't need words to feel those lips.