• Ik las vanmorgen dit artikel: klik.


    Millie is dus een kat die van avontuur houdt. Ze mag van haar baasje steeds mee als hij op een tripje gaat. Hijzelf is een fervente klimmer. De poes mag mee naar de woestijnen, canyons en klimt mee de rotsen op. Wat een pro.

    Volgens mij moet het enorm leuk zijn om met je kat dezelfde passie te kunnen delen en samen je hobby kunnen uitoefenen.
    Maar ik vrees ervoor dat ik een poes ga vinden die mee wil doen met mijn hobby: kajak. Haha! Al zou ik dat wel cool vinden natuurlijk. :Y)

    Hebben jullie een huisdier met dezelfde hobbies? =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Haha, geweldig! Ik ben al blij als mijn katten zelf naar hun eten wandelen.(cat)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb sinds kort geen huisdier meer, maar ik zou best een hond willen waar ik mee kan zingen :W hahaha


    Freedom is a length of rope. God wants you to hang yourself with it.

    Wat een geweldig beest! :Y)

    Nou, ik en mijn katten zijn niet avontuurlijk aangelegd, maar we delen wel alledrie de hobby slapen en bijna elke nacht ligt er wel een fur baby in mijn bed.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2015 - 11:56 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mijn katten zijn. Als de dood voor buiten. Het liefst liggen ze gewoon in de zon te niksen en te bedelen om voedsel.
    Het lijkt me wel gaaf om zo'n kat te hebben


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Ahw, wat schattig ^^

    Mijn hondje komt altijd op mijn schoot zitten als ik muziek probeer te maken, haha. Ze moet altijd de plek van mijn basgitaar innemen.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Mijn kat en ik houden allebei van eten, alleen eet mijn kat net iets ander eten.. Verder speelt hij ook spelletjes met mij. Net zoals anne-maria koek-koek.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Awwwh c:


    26 - 02 - '16

    Awhhh c:
    En ja. We delen een hobby. Slapen.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Nja, het is niet echt een hobby of zo, maar ik doe af en toe fotoshoots en mijn kat is ook redelijk aan het doorbreken als model c;


    26 - 02 - '16

    Mijn hond en ik houden allebei van eten en slapen. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Fabsel schreef:
    Mijn hond en ik houden allebei van eten en slapen. :')


    Oh, ik heb nu toch toevallig krak hetzelfde met mijn kat. Zijn dagrituelen sluiten te goed bij de mijne aan. Slapen, eten, rondwandelen, slapen, eten.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Leuke kat. :3 Wij hebben niet echt hobby's die we met onze huisdieren kunnen delen. We kunnen misschien wel eens gaan zwemmen met de vissen..


    Ik wil een tuin vol egels

    Mijn kat houd van mensen irriteren, ik ook. Perfecte combinatie.


    wat was dit ookalweer

    Mijn kat is dol op sjaals en basically hetzelfde als mij.



    Hij luistert graag muziek;



    Ook zit hij graag achter de laptop, hahaha c;

    [ bericht aangepast op 22 juni 2015 - 9:48 ]


    26 - 02 - '16

    Ik zie mijn hond al met mij mee gaan judoën.


    "Ignite, my love. Ignite."