• x

    [ bericht aangepast op 15 sep 2009 - 21:35 ]


    So far away..

    hhmm oke ik ben hier niet goed inn en ik denk niet dat ik je kan helpen maar sterkte


    I Got My Party Tonight<33

    Ik denk dat als ik in jouw positie stond met heel veel moeite hem overal bloggen... dan kijken of je vaker van die berichtjes bij dat meisje ziet of andersom, en op de foto's letten. Miss kom je zo zeker te weten wat er met hun aan de hand is...
    En sterkte :X


    Second star on the right and straight on till morning

    LollyTJES schreef:
    hhmm oke ik ben hier niet goed inn en ik denk niet dat ik je kan helpen maar sterkte

    XxMysterious schreef:
    Ik denk dat als ik in jouw positie stond met heel veel moeite hem overal bloggen... dan kijken of je vaker van die berichtjes bij dat meisje ziet of andersom, en op de foto's letten. Miss kom je zo zeker te weten wat er met hun aan de hand is...
    En sterkte :X


    .

    Volgens mij is hij een player ?


    I found myself in Wonderland.

    Mhh als ik jou was ik zou hem niet geloven, maar ik ben hier niet zo goed in . Sterkte in ieder geval


    You're a star in heaven.

    Mistake schreef:
    Volgens mij is hij een player ?


    dream, dare, fly!

    Ik denk dat hij een player is. Als ik jou was, zal ik dat meisje eens op facebook ofzo aanspreken. En vragen hoe zij hem heeft ontmoet enzo. Uit haar verhaal kun je vast wel opmaken of hij een player is of niet. En misschien weet dat meisje wel helemaal niks van jou, en houdt hij haar ook voor de gek.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Blondine schreef:
    Ik denk dat hij een player is. Als ik jou was, zal ik dat meisje eens op facebook ofzo aanspreken. En vragen hoe zij hem heeft ontmoet enzo. Uit haar verhaal kun je vast wel opmaken of hij een player is of niet. En misschien weet dat meisje wel helemaal niks van jou, en houdt hij haar ook voor de gek.

    mee eens.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Pernicious schreef:
    Mhh als ik jou was ik zou hem niet geloven, maar ik ben hier niet zo goed in . Sterkte in ieder geval


    None but ourselves can free our minds.

    Blondine schreef:
    Ik denk dat hij een player is. Als ik jou was, zal ik dat meisje eens op facebook ofzo aanspreken. En vragen hoe zij hem heeft ontmoet enzo. Uit haar verhaal kun je vast wel opmaken of hij een player is of niet. En misschien weet dat meisje wel helemaal niks van jou, en houdt hij haar ook voor de gek.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mistake schreef:
    Volgens mij is hij een player ?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Tja, dat is het nadeel aan vakantieliefdes?


    http://ciinderella-.tumblr.com/