• Vandaag heb ik mijn derde beugel gekregen, slotjes. Man, die dingen om je keizen deden pijn jonge. x-x
    En nu begin ik hem pas te voelen, terwijl hij vanaf half 12 erin zit ofzo. Nja, wie heeft nog meer zo een?


    when words fail, music speaks.

    Vroeger dachten ze dat ik er een moest, omdat ik een spleet tussen mn tanden had van hier tot Tokyo. Maar die is helemaal weg, en hoef ik zeer waarschijnlijk geen beugel meer :3

    dat van jou is wel kut o.o


    Destroy what destroys you.

    Haha dan heb je geluk. xd


    when words fail, music speaks.

    Ik, en ik kan niet wachten tot hij er eindelijk uitgaat ><

    De mijne ben ik kwijt. Gelukkig :')


    Never run out of reasons to smile...

    xMelodic schreef:
    De mijne ben ik kwijt. Gelukkig :')
    Hoe krijg je dat voor elkaar?


    when words fail, music speaks.

    nog nooit gehad maar wel zo'n groot blok :O

    Ik had aan elke kant die ringen al, dus toen ik mijn blokjesbeugel kreeg hoefde dat niet meer, maar ik kan niet herinneren dat dat nou zo'n pijn deed.


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik heb van groep 7 tot eind 1e een beugel gehad.
    eerst een buitenbeugel(ik was een wandelende kapstok, ik schaamde me dood)
    en een plaatjes beugel.
    ik ben hem belukkig nu kwijt:D
    en ik verzeker het je, als je van je beugel af bent, mag je blij zijn, 1 hij is er uit:D en 2, je hebt een ultra mooigebit(als je niet al te veel verkleurde tanden hebt:P)
    maar ik weet niet wat je bedoeld,..of bedoel je zown ringetjes om je kiezen??:S
    *omg die deden bij mij zow f*cknig veel pijn,..nn 1 ging steets las!:(*
    hopenlijk raak je hem snel kwijt!

    Ik heb een blokjesbeugel x)


    T O K I O H O T E L < 3

    Ik heb ook slotjes. Toen die bij mij werd gezet, kon ik een week bijna alleen maar vloeibaar spul eten. x] Elke maand worden bij mij die draadjes vervangen in die slotjes. Dat doet ook pijn. x]
    Ik heb sinds dinsdag ook iets nieuws -.- Een soort van spin. Heel mijn tong ligt er van open en ik kan niet normaal eten. -.-


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ik moet er normaal ook 1 dragen maar mijn tandarts vind het nog niet egt nodig. ook omdat het zoveel geld kost ...


    I am in heaven and you are on earth

    Ik had 1.


    Ryan Dunn (ll)

    FACK schreef:
    (...)Hoe krijg je dat voor elkaar?

    Door naar je tandartsafspraak gaan op de dag dat je beugel af mag, mss?


    Ryan Dunn (ll)

    ik heb er ook 1, alleen ik heb niks om me kiezen.. :O maarja ik heb een andere soorts lotjes beugel.. want heb kleinere tanden dan normale mensen ofz.. dus ook kleinere slotjes.. en als het goed is.. mag hij er voor de kerst ofz uit?:O
    maar toen ik heb net had... kreeg ik er paar uur later ook erg last van en dat had ik toen 2 weken lang.. kon me tanden niet eens op elkaar zetten :P


    Nvt

    ik heb al sinds eind groep 8 geen beugel meer (A)
    ik heb trouwens maar 1,5 jaar gebeugeld..(A)