• Haai haai
    Zoals sommige onder jullie misschien al wisten ga ik een nieuwe Quiz beginnen. Maar *Hoe origineel* ik heb nog rolletjes nodig. Hier eerst een voorproefje van de Quiz en het word een GUSTAV lovestory ;)

    Dit gaat over een meidengroepje die door iedereen gevreest is op school inclusief door de jongens van Tokio Hotel. Stiekem is 1 van de meisjes toch verliefd op 1 van de jongens en het is wederzijds. Natuurlijk mogen de andere meiden dat niet weten want anders smijten ze haar buiten. En dat wil ze niet. De meisjes komen stillaan achter de waarheid en beginnen het meisje aan de tand te voelen. Uiteindelijk biecht ze alles op en smijten ze haar uit het groepje. Het meisje is kapot van verdriet als ook nog blijkt dat diegene waar zij al smoor op was toch een vriendin heeft gevonden. Zal ze ooit het geluk vinden?

    En hier dan de rollen!



    *5 andere vriendinnen :
    -BEZET [Maya]
    -BEZET [Iris]

    Dit moet ik van je weten :

    *Rol :
    *Naam :
    *Leeftyd :
    *Karakter :
    *Likes :
    *Hates :
    *Muziek :
    *Plaatje :
    *Tekstje voor onder de voorstelling [IK MAAK HET NIET ZELF DUS JE MOET HET WEL MAKEN ANDERS KOM JE ER GEWOON NIET IN!] :[/blue]

    Veel geluk!

    xxxx(H)


    IEDEREENHAPPY

    ANNELIES HEEFT ALLE ROLLEN! (yeah)

    NU NOG EENTITEL Xp


    *Rol : Bf Hoofdrol

    *Naam : Roxy

    *Leeftyd : zo als de andere

    *Karakter : Lief aardig stoer eigenwijs

    *Likes : Vrienden,Drumme,Skaten,Feestee

    *Hates : Stomme leraren ,Huppelkutjes,Opruime,Niet naar buiten mogen

    *Muziek : Rock + Tokio Hotel

    *Plaatje :

    http://i234.photobucket.com/albums/ee24/jailynhiuon/emo.jpg


    Heey Mense ,,Hier Roxy
    Ik ben de Bf Van [Naam]
    Ik ben even oud Als haar ,
    Myn hobby's zijn Skaten Drumme Naar vriende gaan en Feeste,,Ik heb helemaal een hekel aan Huppelkutjes Stomme leraren en Opruimee ..
    Ik luister graag Rock En Tokio Hotel.
    Myn style is Scene [Emo].
    Ik ben meestal buite te vinden bij me vriende.
    Ik woon bij me moeder en Me oudere Zus ..
    Dit was het wel ^^.
    x. Roxy

    Joh nou heb ik de rol niet:O


    Lalalalalalalala.

    W8!

    Maar jij was eerst dus ga ik ff verandere!

    Dankje<3


    Lalalalalalalala.

    haha lol,,!!! xD ik ehb de rol van Hoofdrol Yeah..<333


    *He's the one.

    *Rol : Een van de 5 andere vriendinnen.
    *Naam : Selina
    *Leeftyd :
    15jaar
    *Karakter :
    Aardig&Lief -> Tegen mensen die ze kent, Fel&Bitch -> Tegen mensen de ze niet kent, Ongeduldig
    *Likes : Lolly's, Chocolade, Hello Kitty, Minute Maite
    *Hates : Huppelkutten, Arrogante mensen, Bedriegers, Leugenaars
    *Muziek : Paramore, Tokio Hotel, Jonas Brothers, Rihanna, Simple Plan
    *Plaatje : http://photobucket.com/image/scene%20hair/xXTaylorTechnoXx/Scene/---.jpg?o=1*Tekstje voor onder de voorstelling [IK MAAK HET NIET ZELF DUS JE MOET HET WEL MAKEN ANDERS KOM JE ER GEWOON NIET IN!] : hOi Kinders! Ik ben Selina en ik ben 15jaar. Ik hou van Dansen, Muziek beluisteren en uitgaan. Ik ben een bitch tegen mensen die ik helemaal niet ken! Dus leer me eerst kennen! Ik werk in een beauty-salon, en die de mak-up daar. Ik heb nog een irritand broertje en ik woon in een hele grote villa. Omdat mijn ouders een heel groot bedrijf hebben en daar de baas van zijn. Nu kennen jullie me een beetje zeker?


    Take My Hand Take A Breath ...

    Het plaatje is fout i'm sorry :S
    [het plaatje werkt niet]

    Hier een ander plaatje :

    http://photobucket.com/image/scene%20hair/raybay62/scene%20hair/sc.png?o=56


    Take My Hand Take A Breath ...

    @ MyKissesxXx

    Opzich gaat het wel
    maaar gewoon een ander plaatje omdatik dat niet kan openen :S

    VRIENDIN TOM

    *Rol : vriendin tom

    *Naam : Leila

    *Leeftyd : 17

    *Karakter : lief, aardig,spontaan, nieuwschierig, bijdehand, zelfverzekrd,DRUK (ja ADHD mensen), een beetje.... HEEL ERG OVERSEKST (het spijt me maar dat ben ik nou eenmaal en dat komt noooooooooooooit meer goed)

    *Likes : Melig zijn, VriendEN, familie, uitgaan, shoppen, Oversekste grapjes maken of horen :P, Lachen, PLezier maken.

    *Hates : Mensen die zichzelf beter vinden dan anderen. vooroordelen, chocolade (actually i love it maar ik word al misselijk na een stuk jammergenoeg :( )

    *Muziek : Katy Perry, TH, Green day, enz.

    *Plaatje :http://www.quizlet.nl/foto.php?id=56308 (ik ben de rechter) http://www.quizlet.nl/foto.php?id=46938 ik ben de linker

    *Tekstje voor onder de voorstelling [IK MAAK HET NIET ZELF DUS JE MOET HET WEL MAKEN ANDERS KOM JE ER GEWOON NIET IN!] : Hey, Ik ben Leila, Ik ben erg druk , Ja mensen ik heb ADHD. Ik hou van lol maken en melig zijn met m'n vrienden. We doen dan ook vaak leuke dingen. Spijtig maar waar ben ik nogal OVERSEKST en niet zo'n beetje ook. Je kan geen enkele normale zin tegen mij zeggen ofik denk al door ;). Verder ben ik gewoon heel gezellig en open. Ik ben wel en beetjebijdehand en wil altijd m'n gelijk hebben , Maar meestal kijg ik dat ook wel (yeah). Nou dat is zo'n beetje alles wat je van me moest weten en de rest kom je vanzelf wel tegen ;).

    xx- Leila

    @ Leila

    Vriendin Tom is al bezet sorry

    Nog mensen?

    YAY ik en Siham zitte weer samen in een Quiz ^^

    wat zijn we weer goed eh :P

    Vriendin Andreas :


    A Shipwreck In The Sand

    Mijn vriendin komt eraan,!!
    dnek ik???


    *He's the one.

    zie je daar si ze al,!! xD


    *He's the one.