• Haai haai
    Zoals sommige onder jullie misschien al wisten ga ik een nieuwe Quiz beginnen. Maar *Hoe origineel* ik heb nog rolletjes nodig. Hier eerst een voorproefje van de Quiz en het word een GUSTAV lovestory ;)

    Dit gaat over een meidengroepje die door iedereen gevreest is op school inclusief door de jongens van Tokio Hotel. Stiekem is 1 van de meisjes toch verliefd op 1 van de jongens en het is wederzijds. Natuurlijk mogen de andere meiden dat niet weten want anders smijten ze haar buiten. En dat wil ze niet. De meisjes komen stillaan achter de waarheid en beginnen het meisje aan de tand te voelen. Uiteindelijk biecht ze alles op en smijten ze haar uit het groepje. Het meisje is kapot van verdriet als ook nog blijkt dat diegene waar zij al smoor op was toch een vriendin heeft gevonden. Zal ze ooit het geluk vinden?

    En hier dan de rollen!



    *5 andere vriendinnen :
    -BEZET [Maya]
    -BEZET [Iris]

    Dit moet ik van je weten :

    *Rol :
    *Naam :
    *Leeftyd :
    *Karakter :
    *Likes :
    *Hates :
    *Muziek :
    *Plaatje :
    *Tekstje voor onder de voorstelling [IK MAAK HET NIET ZELF DUS JE MOET HET WEL MAKEN ANDERS KOM JE ER GEWOON NIET IN!] :[/blue]

    Veel geluk!

    xxxx(H)


    IEDEREENHAPPY

    ANNELIES HEEFT ALLE ROLLEN! (yeah)

    NU NOG EENTITEL Xp

    One Gay Changes You're Life.

    Everything Is such a mess, can This Gay make You find an answer to you're question,?

    ...


    *He's the one.

    From Something To Nothing...

    Girl with friends goes to Girl with nothing at all.


    *He's the one.

    ik weet nog een titel: How friends and a boy can change your life


    Lalalalalalalala.

    Owkéé mensen!!

    Iedereen die zolang op deze Quiz heeft gewacht mag stoppen met wachten!
    Ik ga er NU aan beginnen :D

    Zie iedereen blij zijn xP

    *Rol : goede vriendin

    *Naam :Fenna

    *Leeftyd : 17

    *Karakter : slim, maf, eigenwijs vriendelijk

    *Likes : muziek (vooruit, omdat het een verhaal is dat over th gaat, houd ze ook van th) vrienden, jongens, dieren

    *Hates : shoppen(eigenlijk haat ze het om zichzelf te zien) arogantie, players

    *Muziek : 30 seconds to mars, Bullet for my valentine, paramore, evanscene within temtatioen nigtwish en th

    *Plaatje :http://mu-an.deviantart.com/art/Emo-Girl-74709589


    Look for the girl with the broken smile