• Hebben jullie een piercing? En zo ja,waar?
    Ik heb een neuspiercing,zo'n zilver diamant stipje. Maar welke piercing(s) heb jij? Of Krijg?

    NAVEL PIERCING wil ik ><


    don't Worry...Be gay.

    tellen oorbellen mee? zoja 1 gaatje in elk oor(A)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    IK WIL OOK NAVELPIERCING xD (A)


    Take My Hand Take A Breath ...

    Ik wil Oorschelp :D(A)


    Sweet dreams will come true.

    Hebben jullie een piercing? En zo ja,waar?
    Ik heb een neuspiercing,zo'n zilver diamant stipje. Maar welke piercing(s) heb jij? Of Krijg?


    Net zo eentje als de jouwe, ik wou eerst een tongpiercing maar dat kon niet..:(

    x


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik krijg een tong, en ik heb ik elk oor 2 gaatjes en ik krijg er op mn verjaardag weer erbij:D


    You'd took my breath but I'll survive.

    Neus, Lip en 2 gaatjes boven elkaar in ieder oor. [heeft niemand dus ik vind mezelf super hipxD] En dan nog rechts boven in mijn oor.


    x. kirsten


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik Wil EeN tONGpIercing!!
    Maar Mag Niet!!
    Pas Als Ik Het Huis Uit Ben!!
    Buh!!
    DOe Het Wel Als Ik 18 Ben Ofzo!!!


    A Shipwreck In The Sand

    ^^
    Ik heb mijn oren, maar ik vind dat dat niet echt telt als een piercing x3
    Ik heb nu 4 maanden tong <3 En iedereen die bang is dat het pijn doet: T's is een klein prikje, en daar blijft het bij :3 Alleen het zwellen is erg.. Dx

    Ik mag voor mijn 15e verjaardag kiezen; Navel of twee snakebite's <3 Ik denk dat ik het wel al weet xD Snakebites ^^

    Ik heb een navelpiercing ik heb ook oorbellen elk oor 1 en ik heb een kraakbeen piercing *dat is boven in me oor* en ik mag een tongpiercing maar ik wil hem nog niet :P en ik heb een neuspiercing gehad maar die is er uit *viel uit me neus en kreeg hem niet meer terug :P*

    ik wil tong&lip,maar mag het niet van mijn vader¬¬


    Lalalalalalalala.

    Ik heb een wenkrauwpiercing^^
    En als mijn beugel eruit is laat ik een lippiercing zetten en later misschien nog een tongpiercing en wat in mij hoor XD


    bla bla bla

    ^^
    Ik heb mijn oren, maar ik vind dat dat niet echt telt als een piercing x3
    Ik heb nu 4 maanden tong <3 En iedereen die bang is dat het pijn doet: T's is een klein prikje, en daar blijft het bij :3 Alleen het zwellen is erg.. Dx

    Ik mag voor mijn 15e verjaardag kiezen; Navel of twee snakebite's <3 Ik denk dat ik het wel al weet xD Snakebites ^^


    Maar is een Zwelling erg ? Want ik mag een tongpiercing maar ik ben bang dat het pijn doet :S

    Xx

    ik heb een oorschelp piercing en navelpiercing^^

    (...)

    Maar is een Zwelling erg ? Want ik mag een tongpiercing maar ik ben bang dat het pijn doet :S

    Xx

    Valt reuze mee, je hebt het een weekje en daarna heb je er gewoon plezier van ^^
    Gewoon veel ijsjes eten! :3
    xx