• Ik ga zo naar de middelbaar, en ik zie net zo me rooster echt VRESELIJK!! Ik moet bijna elke dag tot vijf uur naar school T_T en dan duurt het ook nog een uur voordat ik thuis ben, als ik de bus niet mis ><

    Is dat niet gewoon kindermishandeling? ><

    Ik moet waarschijnlijk elke dag tot kwart na vier naar school en ik vind dat al te lang. Arme jij. (flower)

    Mietjuh schreef:
    Hier in België moet ik elke schooldag om half negen beginnen en eindig ik om vier uur. Enkel woensdag eindigen we al om vijf na twaalf.


    You'll never dream alone. <3

    ik moet elke dag om 8.15 beginnen,behalve als ik een uur later heb,dan is het 9.05.
    en school tot 15.10 of 16.00
    en woensdag altijd tot 5 voor 12 ^^
    woensdag dus altijd een halve dag voor iedereen hier in België :D


    everybody needs a song.

    Ik moet elke dag van 8 - 16 naar school, behalve de woensdag, dan van 8-12.
    En waarschijnlijk nog twee dagen nog een extra lesuur dus tot 17 uur ö


    Never run out of reasons to smile...

    Dat is echt kindermishandeling oo'
    Ik moet tot half 4 en daarna een kwartier wachten op de bus en een kwartier in de bus.


    You're a star in heaven.

    das zielig

    ik overleg met mijn lerares van hoe laat tot hoe laat ik les heb :P Als ik maar zoveel uur in de week maar en mijn semestertoetsen haal :Y)


    I'm dreaming my end till I'm living it

    Mietjuh schreef:
    Hier in België moet ik elke schooldag om half negen beginnen en eindig ik om vier uur. Enkel woensdag eindigen we al om vijf na twaalf.

    Ik ook :')


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    School is gewoon kindermishandeling!

    Maar elke dag tot vijf uur is idd veel te lang..

    en ik dagt dat ik het zwaar had.. ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    o.o dat is wel erger dan dat van mij. ookal heb ik mn rooster nog niet. maar ik hoef nooit tot 5 uur naar school, en ik woon 15 minuten van school af.


    Destroy what destroys you.

    Ik moet maandag t/m 8e (4 uur). Maar ik hoef wel pas om 1 uur te beginnen :'D
    Mijn rooster is vet veel lichter als vorig jaar.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik moet de hele week tot het laatste uur, behalve op vrijdag ;O


    B; Loving you is like suicide.

    Ik hbe mijn rooster nog niet,ik heb nog 2 weken vakantie(hoera)


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Rare roosters .. Ik begin gewoon iedere dag om 8.25 en eindig iedere dag om 15.45
    op woensdag begin ik hetzelfde, maar eindig ik om 12.00.
    & ik rij ongeveer 30/45 min. naar school.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Mijn rooster valt nog wel mee. Maar jouw rooster is idd heel stom. En dan klagen ze ook nog als je een keer je huiswerk niet af hebt. -.-'


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.