• Ghello Q,

    Ik ben een magazine aan het maken voor mijn opleiding. Nu moet ik daarvoor voxpops hebben aka een mening/antwoord op een vraag, maar door de blokperiode heb ik absoluut geen tijd om de straat op te trekken en aan random mensen shit te gaan vragen. Dus nu zoek ik 4 bereidwillige Q'ers die met hun mening en foto in mijn magazine willen komen. Ik zal jullie eeuwig dankbaar zijn.

    Voor de mensen die interesse hebben, ik zal jullie meer informatie via een privébericht sturen. Het zal een vraag zijn over festivals en concerten en het wordt geen commerciële publicatie, dus geen zorgen!

    Ik dank jullie alvast en ik hoop dat ik onder jullie 4 meningen kan vinden c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik wil je best helpen^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik wil best helpen maar ik ga nooit naar festivals en mijn laatste concert is jaren geleden hahah


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Revenger schreef:
    Ik wil best helpen maar ik ga nooit naar festivals en mijn laatste concert is jaren geleden hahah

    Same hahaha! Kan ik je dan wel helpen? (:


    And then we'll see it.

    Ik heb jullie allemaal een pb'tje gestuurd! Je kan uiteraard wel antwoorden op de vraag ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    You know where to find me, Xan. *O*


    •

    Ik wil best helpen :) Heb wel ervaringen bij concerten, maar nog nooit op een (muziek) festival geweest!


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Information has been send to your bjoetifoel faces <3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Heb je nog iemand nodig? (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Clergy schreef:
    Information has been send to your bjoetifoel faces <3


    Xan, ik heb even naar je vraag gekeken — maar ik denk dat je voor mij beter iemand anders kan vinden, haha. Ik ga eigenlijk voornamelijk naar festivals, omdat ik ga voor de gezelligheid en niet per se voor de muziek. Daarbij heb ik niet één (of meerdere) favoriete artiesten die ik heel graag zou willen zien. Oftewel: mijn antwoord zou een beetje een bummer zijn voor je tijdschrift.


    •

    Amari schreef:
    (...)

    Xan, ik heb even naar je vraag gekeken — maar ik denk dat je voor mij beter iemand anders kan vinden, haha. Ik ga eigenlijk voornamelijk naar festivals, omdat ik ga voor de gezelligheid en niet per se voor de muziek. Daarbij heb ik niet één (of meerdere) favoriete artiesten die ik heel graag zou willen zien. Oftewel: mijn antwoord zou een beetje een bummer zijn voor je tijdschrift.

    Dat kan je ook gewoon antwoorden hoor ^^ Het is uiteindelijk wat jij zou doen, doe je dat niet, dan kan je dat ook zeggen ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Frodo schreef:
    Heb je nog iemand nodig? (:

    Yes ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Het is te zien hoe lang dat antwoord moet zijn, haha, want ik zit ook in de blok atm. Maar als ik er geen drie pagina's aan moet typen help ik graag. (:
    - oh wacht. Ik ga nooit naar fesitvals en amper naar concerten, dus ik denk niet dat dat gaat lukken. Veel succes in elk geval!

    [ bericht aangepast op 1 juni 2018 - 14:15 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik wil je graag helpen, ookal ga ik eigenlijk nooit naar festivals. Ben toevallig naar een Bevrijdingsfestival geweest, maar verder nog naar niks (helaas).

    ^ Je hoeft er nog niet per se naar toe te zijn geweest hoor, mijn vraag is gewoon daaraan gelinkt ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Op zich wil ik ook wel (: hangt er idd wel vanaf hoelang het stukje/antwoord moet worden


    I just caught the wave in your eyes