• De stelling van vandaag luidt:
    Artiesten zouden niet meer mogen schelden in hun songteksten.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Oneens. Dat is grappig. Vooral op als ze dan die liedjes draaien op TMF, en ze schelden dan laten ze dat zo weg en dat hoor je even niets van de tekst x'D


    Never run out of reasons to smile...

    Cherished schreef:
    Neee oneens o.o

    Dat maakt sommige liedjes juist zo leuk :3


    Where is your God?

    Oneens


    Love is the movement <3

    euhm dat ligt eraan denk ik.
    als ze in het algemeen schelden en niet op 1 persoon vind ik het wel kunnen, daarbij ze schrijven (als ze het zelf schrijven.) hun gevoel en mening op papier.


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    oneens.. Ik een songtekst kun je af en toe alles er uit gooien want je wilt.. En dat nummer van lilly ellen moet gewoon blijven FACK YOU !!


    ...

    Oneens. ><

    ik schrijf ook songs, en ik scheld ook --'
    + wt eigenlijk wel zot is, is als ze whore of fuck of weet ik veel wat zinge tijdens hun liedjes op tv..valt altijd dat geluid uit is best wel grppg xD ..ook al vind ik het stom dat zo'n dingen niet op tv mogen
    Xx

    [ bericht aangepast op 24 aug 2009 - 12:12 ]


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Niet eens, als het past, dan past het.


    Tanya is de beste.

    deels mee eens, er wordt veel ''fuck you'' en ''motherfucker'' gebruikt, en kleine kinderen gaan dat allemaal meezingen en roepen terwijl ze de echte betekenis nog niet weten. soms kan het een liedje iets leuker maken, maar aan de andere kant heeft het negatieve invloed. ^^


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Suppressed schreef:
    Oneens, dat gepiep, dàt vind ik pas dom.

    Volledig mee eens :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Oneens, het kan soms zo goed doen om eens mee te vloeken met een liedje als je kwaad bent!
    En ik erger me aan 'beeps' in een liedje, want iedereen weet toch al wat erachter zit.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Cherished schreef:
    Neee oneens o.o

    Dat maakt sommige liedjes juist zo leuk :3


    None but ourselves can free our minds.

    oneens! als iemand het niet leuk vind moet hij/ zij maar andere muziek gaan luisteren.


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Oneens , (:


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Oneens.
    Er wordt niet echt heel erg veel gescholden in liedjesteksten, vind ik. En so what, er zijn echt veel mensen die dag in dag uit zitten schelden, waarom dan niet in liedjes?