• Hee allemaal!
    Deze persoon zal iemand zijn die bij de Quileutes komt, en close wordt met Lily.
    Als ik genoeg karakters heb, zal ik mijn keuze bekendmaken.
    Wil jij deze rol? Vul dan de gegevens van je eigen verzonnen karakter, niet die van jezelf in.
    Alvast bedankt!
    xoxo' naomi

    FOTO:
    NAAM:
    ACHTERNAAM:
    LEEFTIJD:
    UITERLIJK:
    KARAKTER:
    VRIENDJE JA/NEE:
    MENS/WOLF/ANDERS?:
    THUISSITUATIE GOED/NIET GOED:
    OVERIGE INFORMATIE:

    [ bericht aangepast op 20 sep 2009 - 20:52 ]


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Info Komt (:
    FOTO: Klik
    NAAM: Alysha Célia
    ACHTERNAAM: Byron
    LEEFTIJD: 16 Jaar
    UITERLIJK: donkerbruin, golvend haar ; kastanjebruine ogen ; slank ; 1.69 meter ; scherp gezicht ; getinte huid
    KARAKTER: koppig, eigenwijs, snel jaloers, soms brutaal, lief, krijgt nogal snel gevoelens voor iemand, onafhankelijk, spontaan
    VRIENDJE JA/NEE: Nee
    MENS/WOLF/ANDERS?: wolf
    THUISSITUATIE GOED/NIET GOED: goed
    OVERIGE INFORMATIE: Alysha heeft zelf indiaanse roots door haar bloed razen. Haar vader heeft zelf nog bij een quileute roedel behoord, maar is zelf nooit weerwolf geweest. Hij wist eigenlijk niet dat meisjes dat ook konden worden, totdat Alysha het tegendeel bewees. Al rond haar 7 jaar, kreeg ze de symptomen die zouden leiden naar het wolf worden. Een deel van haar leven heeft ze in Missouri gewoond en nu nog steeds in Seattle. Ze heeft nog een oudere broer, maar deze is in Missouri blijven wonen, samen met zijn vrouw.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2009 - 21:26 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    FOTO: Elise
    NAAM: Elise
    ACHTERNAAM: Lawndale
    LEEFTIJD: 16
    UITERLIJK: Zie foto. Blauwe ogen, blond haar, slank figuur.
    KARAKTER: Kan een beetje op zichzelf zijn, maar is verder altijd heel vrolijk. Heeft heel veel fantasie en is over de meeste dingen heel enthousiast. Is altijd heel vrolijk, maar als het erop aankomt is ze heel lief en kan ze vrij bezorgd zijn. Maar je moet haar niet proberen boos te maken, want dan is ze ook echt heel boos.
    VRIENDJE JA/NEE: Nee
    MENS/WOLF/ANDERS?: Shape-shifter, witte tijger
    THUISSITUATIE GOED/NIET GOED: Het gaat heel goed tussen haar en haar familie, maar ze is niet zo vaak thuis omdat ze liever bij vrienden is.
    OVERIGE INFORMATIE: Ze is dus een shape-shifter, net zoals Jacob, maar verandert zij niet in een wolf maar in een witte tijger. Ze loopt ook heel sierlijk.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2009 - 21:01 ]


    rules don't stop me

    FOTO: http://i39.tinypic.com/ehdni8.png
    NAAM: Mari
    ACHTERNAAM: MacIntyre
    LEEFTIJD: 16
    UITERLIJK: Zwart haar, licht getint, donkergroene ogen, klein maar slank.
    KARAKTER: Heeft altijd haar woordje klaar, zou haar vrienden nooit iets doen.
    VRIENDJE JA/NEE: het is uitgegaan toen hij erachter kwam dat ze een wolf is.
    MENS/WOLF/ANDERS?:
    THUISSITUATIE GOED/NIET GOED: Ze heeft geen thuis, ook geen wolvenstam trouwens, ze is helemaal alleen en ze weet niet of ze dat anders wil
    OVERIGE INFORMATIE: Ze wordt gevraagt om bij de quileute wolven te komen maar ze weet niet of ze haar eigen vrije leventje wil opgeven.


    ~You're so easy to read, but the book is boring me~

    FOTO: http://i35.tinypic.com/6zsc4m.jpg (Als het goed is doet hij het nu wel) Ik hoop dat hij een beetje goed is, ik ben slecht in foto's. Maar die wolf naast haar is zij als ze verandert is.
    NAAM: Sheila
    ACHTERNAAM: Cann
    LEEFTIJD: 15
    UITERLIJK: Donkerbruin lang haar. Bruine Ogen en net als alle andere een getinte huidskleur.
    KARAKTER: Soms verlegen, soms het hyperactiefste kind ter wereld. Heeft vaak hele genante momenten aangezien ze niet echt super handig is. En bovendien ongelooflijk lui
    VRIENDJE JA/NEE: Nee
    MENS/WOLF/ANDERS?: Wolf, maar nou niet een van de slimste, handigste of sterkste.
    THUISSITUATIE GOED/NIET GOED: Goed. Kan het goed met haar ouders vinden maar heeft niet een super speciale band.
    OVERIGE INFORMATIE: Draagt geen make-up of sieraden omdat ze die meestal vergeet of er te lui voor is. Is een drama met op staan.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2009 - 21:22 ]

    @teamxalice, kun je misschien iets meer info geven bij haar karakter? (A)


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    @supersheila, ik zie je foto niet


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    FOTO: Foto
    NAAM: Mimi
    ACHTERNAAM: Detrois
    LEEFTIJD: 16
    UITERLIJK: Zwart haar, lichtbruine ogen.
    KARAKTER: Spontaan, grappig, lief.
    VRIENDJE JA/NEE: Nee.
    MENS/WOLF/ANDERS?: Mens.
    THUISSITUATIE GOED/NIET GOED: Niet goed. Vader ziek.
    OVERIGE INFORMATIE: Mimi is graag bij haar vrienden en staat open voor nieuwe contacten.


    I recycle my thoughts.

    FOTO: http://www.oceleb.com/img/adriana-lima/adriana-lima-main.jpg
    NAAM: Bloom
    ACHTERNAAM: Smith
    LEEFTIJD: 16
    UITERLIJK: bruin haar,groene ogen,getinte huid
    KARAKTER: Spontaan,Melig,Lolbroek,Zorgzaam,Maar soms ook gemeen zoals : Mensen in de prullenbak stoppen mensen opsluiten en dn iemand anders de schuld geven,Hou van actie
    VRIENDJE JA/NEE: Nee
    MENS/WOLF/ANDERS?: Was ooit gebeten door vampier maar heeft er misbruik van gemaakt nu leeft ze als half mens half vampier,een mens met wel neigingen om bloed te drinken maar dat niet kan omdat ze een mens is.
    THUISSITUATIE GOED/NIET GOED: niet zo goed,Ze is dakloos ze slaapt bij een goede vriendin en heel af en toe bij haar oma die denkt dat ze steeds we is voor studie
    OVERIGE INFORMATIE:
    Zit niet op school maar is wel erg slim.Is best verlegen in grote groepen maar is grappig en spontaan bij vrienden.Ze zoekt naar haar vader die 2 jaar geleden nooit meer thuis is gekomen,Haar moeder woont in haar moederland Indonesië onder een andere naam en doet alsof ik haar nichtje ben.Had een broer maar die is ook weg.Verder niet veel familie behalve haar Oma en 2 neven en 3 nichten en 2 oom's en 1 tante.Houd van tekenen en schrijven en vind make-up niet belangrijk.

    wil je me laten weten of ik de rol heb??
    XoxO

    [ bericht aangepast op 20 sep 2009 - 21:41 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Hoofdletterwoorden in titels zijn verboden.

    FOTO:http://www.joyleslie.com/wp-content/uploads/2007/11/07_irina_11.jpg
    NAAM: Myrrine
    ACHTERNAAM: Grey
    LEEFTIJD: 16
    UITERLIJK: Bruin haar, Blauwe ogen en getinte huid
    KARAKTER: Heeft in het begin altijd moeite om mensen te vertrouwen, ze is erg behulpzaam, vriendelijk, voor de mensen die ze kent is ze altijd heel lief
    VRIENDJE JA/NEE: Nee omdat ze dus moeite heeft met mensen te vertrouwen
    MENS/WOLF/ANDERS?: ze zit in de fase om een wolf te worden maar vecht er erg tegen iedereen bij de stam wil haar helpen maar ze wil het niet accepteren
    THUISSITUATIE GOED/NIET GOED: Haar moeder is een aantal jaren geleden gestorven en haar vader wil graag dat ze accepteerd dat ze half mens half wolf word en dwingt haar ook heel erg
    OVERIGE INFORMATIE:
    Ze is altijd graag bij Jake en de andere jongens, zij steunen haar ook heel erg goed met de thuis situatie en de transformatie. Ze is altijd graag met muziek bezig ze zingt ze speelt gitaar en houdt heel erg van Zwemmen. En gaat daarom ook vaak mee met de jongens Rotsduiken. Ze vind de stam en alles er om heen met de mythe's wel heel belangrijk maar zij kan het zelf moeilijk accepteren


    Ik hoop dat dit allemaal beetje goed is :P xxx

    [ bericht aangepast op 20 sep 2009 - 22:06 ]


    Hold on to this lullaby Even when the music’s gone

    FOTO: http://chethondo.files.wordpress.com/2009/08/megan-fox-4-30-08.jpg
    NAAM: Alissa
    ACHTERNAAM: Mendez
    LEEFTIJD: 19
    UITERLIJK: Lang bruin haar, niet echt krullen maar ook weer niet stijl haar, hele licht groene ogen, heel vrouwelijk figuur: lange benen, slank, zandloper figuur, D-cup, draagt vaak skinny jeans met een shirtje met een v-hals of een navel truitje
    KARAKTER: Heel lief, verzorgend, kan goed luisteren. zegt wat ze denkt
    VRIENDJE JA/NEE: Nee
    MENS/WOLF/ANDERS?: Wolf, is sterker dan de meeste jongens wolven zouden verwachten, en kan heeel snel rennen
    THUISSITUATIE GOED/NIET GOED: Goed, is nu uit huis, om haar familie(de clearwaters, is nichtje van Seth en Leah) op te zoeken, en daar te gaan wonen, was de drukte van de stad zat, ouders zijn namelijk naar de grote stad verhuist toen ze nog klein was.
    OVERIGE INFORMATIE: Is eigenlijk het meisje waar iedere jongen wel iets mee wilt hebben, maar zij geeft (nog) niet zoveel om jongens.

    Uhmm ik wil wel proberen (A):$

    FOTO:http://upload.wikimedia.org/wikipedia/ms/e/eb/Maeda_Yuuka_Kirameki.jpg
    NAAM: Ilva
    ACHTERNAAM: Panthea
    LEEFTIJD: 16 (ouder mag,jonger mag ;) )
    UITERLIJK:Klein voor haar Leeftijd(1,50),Zwart-Bruin haar tot haar schouders,bruine ogen,beetje bleke huidskleur
    KARAKTER: Is meestal heel Verlegen,Onhandig en een echte huilebalk maar als haar Vrienden of Familie in gevaar zijn kan ze heel,maar ook echt heel Kwaad en sadistisch worden
    VRIENDJE JA/NEE: Nee,ze is ooit een keertje afgewezen en toen werd ze bang dat het nog een keer zal gebeuren
    MENS/WOLF/ANDERS?: Wolf (A) en dan is ze niet meer verlegen en onhandig xD maar ze vind het zelf vreselijk THUISSITUATIE GOED/NIET GOED: Matig,haar Moeder walgt van haar omdat ze een 'weerwolf' is en haar Vader steunt haar juist
    OVERIGE INFORMATIE: Omdat ze heel stil en best klein is,merk je soms niet eens dat ze er is en als ze kwaad is heeft ze een 'irritante' bulderende Lach


    Niet Zeuren,Maar Kleuren! :D

    Foto - Keri Hilson?
    Naam - Tahnee
    Achternaam - Nova
    Leeftijd - 17
    uiterlijk - Lange golvende , bruine lokken , getinde huid , lange sierlijke benen haat haar magere buikje en geen-kont ? x'D
    Karakter - wantrouwig , optimist , haat aan kinderen & problemen met mensen te vertrouwen
    Vriendje JA/NEE - Ryan <3
    MENS/WOLF/ANDERS - shape shifter , wolf [no werewolf ^^]Thuissituatie GOED/NIET GOED - leeft bij Ryan , haar ouders heeft ze achtergelaten in Ny een paar maanden geleden , ze had toch niks aan ze
    overige informatie - is hondstrouw eenmaal je haar vertrouwen hebt gewonnen , gromt graag als ze gewoon mens is , houdt van haar 'gave'

    [ bericht aangepast op 20 sep 2009 - 23:49 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    FOTO: Vraag maar op msn, of je kan op hyves kijken<3
    NAAM: Roxanne
    ACHTERNAAM: Verzin maar iets :]
    LEEFTIJD: 15
    UITERLIJK: Lang, dik, lang krullend rood haar, blauwe of groene ogen(ze verkleuren).
    KARAKTER: Aardig, behulpzaam, sta voor iedereen klaar, vrienden en famillie gaan voor mezelf, praat graag, heeft altijd plezier.
    VRIENDJE JA/NEE: Voor in het verhaal? Dan zou ik er wel een willen maar zo in real heb ik er geen ;p.
    MENS/WOLF/ANDERS?: Kijk maar wat je leuk vind <3
    THUISSITUATIE GOED/NIET GOED: Goed.
    OVERIGE INFORMATIE:
    Ik houd ervan om veel mensen te leren kennen, en ik sta open voor alles.


    /

    FOTO: heb ik niet
    NAAM: Raven
    ACHTERNAAM: Moon
    LEEFTIJD:16
    UITERLIJK: Lang spierwit haar, mijn ogen veranderen nog wel eens van kleur, hangt van mijn humeur af, maar meestal zijn ze chocolade bruin, slank, lichtgetinte huid.Als wolf heb ik een witte vacht met zwarte oren, zwarte plukkin in mijn staart, zwarte poten en zwart omrande ogen.
    KARAKTER: Lief en aardig voor vrienden. kan heel erg bitchy doen, ben in de ochtend altijd chagrijnig. Als je me zwaar irriteerd dan moet je oppassen. maak je me kwad dan zou hoop ik dat je heel hard kunt rennen. ik kom altijd een beetje agressief over en kijk dan ook lichtelijk agresssief uit de ogen.
    VRIENDJE JA/NEE: Ja
    MENS/WOLF/ANDERS?: wolf
    THUISSITUATIE GOED/NIET GOED: Niet goed, ben dankloos, zwerf de wereld rond, leef meestal een paar weken in het wild tussen de wolven voor ik verder trek
    OVERIGE INFORMATIE:
    Ik grom heel erg veel,als ik wakker word, als je me irriteerd, als ik boos ben of gewoon als ik daar zin in heb. en dan ben ik gewoon een mens, als ik grom bedoel ik. als wolf grom ik veel vaker, vooral als ik in een speelbui ben. Verder val ik alleen aan als ik mijn bedrijgd voel, als je mijn territorium binnendringt zonder te waarschuwen. Als je een onbekende mensetende vampier bent, dan verscheur ik je ter plekke en verbrand ik je. Ik heb een paar hobby`s: Lezen, Zinger, Verhalen en songteksten schrijven, en zwaardvechten. dat laatste komt nog wel eens van pas.


    AlphaRaven