• De stelling van vandaag luidt:
    Artiesten zouden niet meer mogen schelden in hun songteksten.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Mietjuh schreef:
    Als ze al die scheldwoorden gaan wissen zijn de liedjes niet meer stoer. o.o

    Alleen Hannah Montana kan stoere liedjes maken, zonder te vloeken. :3


    En Paramore dan o.o Die schelden ook niet en die liedjes zijn ook stoer -voelt zich beledigd -


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Cherished schreef:
    Neee oneens o.o

    Dat maakt sommige liedjes juist zo leuk :3


    ok

    Ben je gek in je hoofd ofzo o.o
    Dan moet je die liedjes maar niet laten horen aan die kleintjes eh.


    ok

    Nee, dat vind ik juist leuk. Lily Allen is daar een voorbeeld van.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Madenaaaaah schreef:
    Ben je gek in je hoofd ofzo o.o
    Dan moet je die liedjes maar niet laten horen aan die kleintjes eh.

    Die liedjes zijn gewoon op radio,dan word hte nogal moeilijk om zeniet te laten horen he.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    oneens


    I Got My Party Tonight<33

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Die liedjes zijn gewoon op radio,dan word hte nogal moeilijk om zeniet te laten horen he.

    Hahaha, meteen toen ik op 'Plaats Reactie' had geklikt, wist ik dat ik deze reactie zou ontvangen. :')
    Nah, je hebt wel gelijk.
    Maar anders wordt muziek net als vroeger en vroegere muziek was fuckedup o.o


    ok

    Madenaaaaah schreef:
    (...)
    Hahaha, meteen toen ik op 'Plaats Reactie' had geklikt, wist ik dat ik deze reactie zou ontvangen. :')
    Nah, je hebt wel gelijk.
    Maar anders wordt muziek net als vroeger en vroegere muziek was fuckedup o.o

    Dat is niet waar,in de muziek waar ik na luister word nooit gescholden(voor zover ik weet dan) en dat is ook goede muziek,en niet zo als vroeger.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Dat is niet waar,in de muziek waar ik na luister word nooit gescholden(voor zover ik weet dan) en dat is ook goede muziek,en niet zo als vroeger.

    Er zijn wel liedjes waar niet in gescholden word die ik ook leuk vind, maar mijn voorkeur gaat toch echt naar de muziek waar toevallig ook op los word gescholden. o.o


    ok

    Madenaaaaah schreef:
    (...)
    Er zijn wel liedjes waar niet in gescholden word die ik ook leuk vind, maar mijn voorkeur gaat toch echt naar de muziek waar toevallig ook op los word gescholden. o.o

    Licht er ook aan naar wat voor soort muziek je luister volgens mij.Maar bij rap enzo vind ik het echt te ver gaan


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Licht er ook aan naar wat voor soort muziek je luister volgens mij.Maar bij rap enzo vind ik het echt te ver gaan

    Haha, ik luister graag naar rap. :')


    ok

    Oneens!
    Sommige liedjes maakt het echt geweldig <3
    zoals 'Y'all want a single - Korn' Daar komt de hele tijd dingen als 'Fuck that' in voor, en dat is nog maar een zwak voorbeeld, maar het maakt het liedje wel mooi!


    Better to leave than to be gone.

    oneens.

    als iemand eens is
    luister Steen eens,,
    xd


    --

    Net niet,
    Like, teksten als eminem?
    Mag dat heus in voor komen. :')
    Dat maakt het liedje aangrijpender.


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Talkative schreef:
    Deels mee eens. Mijn buurjongetjes van 4 en 2 hoorden "Fuck you" en zongen dat de hele tijd. Eigenlijk is dat best slecht voor ze maar aan de andere kant echt super komisch, aangezien ze niet weten wat ze zingen :P

    Maar toch ben ik het er mee oneens.