• Wie hier heeft er zin een gezellige disussie? NOU IKKE WEL de eerste stelling luid: Thee is beter dan Kofiie

    mee eens of niet mee-eens, en waarom dan wel/niet

    omg net zo'n inful formulier (wat moet je anders met een formulier doen? voeren aan je huis geit? ofzo xD)

    xx

    p.s. Ik zelf ben eht er niet mee eens, Want KOffie maakt me veel te hyper (ja, een soort van ADHD+ koffie= JIJ WORD GEK VAN MIJ :P).

    nou nu jullie mening!!

    Ik kies thee omdat je van koffie gele tanden krijgt :Y) [Ik heb wel geen flauw idee of je dat van thee niet krijgt, maar dat maakt even niets uit^^] x


    Tanya is de beste.

    Ja, Ik ben het helemaal met je eens nou nu gaa we de volgende stelling krijgen:

    Bill's Trampeloerus is langer dan die van Tom omdat bills eigen lengte ook langer is dan die van tom xD

    OMFG ik heb het gevoel dat als mensen hierop gaan reageren dat het dan een heel melig gesprek word xD

    xx

    Haha :'D Ik weet het niet; hmm.. Volgens mij wel; omdat omdat omdat; ik het zeg. (: Ik lig hier echt helemaal plat om jou stelling ^^ x


    Tanya is de beste.

    Nou IK WEET het ( vraag me neit hoe) maar uhm het is dus wel zo omdat IK het zag ( NEE HET IS GEEN TYPFOUT IK BEDOEL ECHT ZAG!!xD

    xx

    En hoe ZAG je het dan? x'D


    Tanya is de beste.

    Nou ik was backstage bij mijn billie dus die van hem heb ik al een *kuch* 'PAAR' *kuch* keer gezien. Maar ik wilde dus naar de plee tom die had hem dus niet opslot gedaan dus ik naa rbinnen lopen is diegast zichzelf aan het afrukken :P dus ik zag zijn pielewiel.

    xx

    Whahahahaa :'D geweldig ^^ Ik lig hier plat van het lachen x'D Leven de Fantasie?! ..


    Tanya is de beste.

    WAT NOU FANTAIE IT'S REAL LIFE MOWHAHAHAHHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA en ohja die van eorg heb ik ook ene keer gezien :| Ik werd toen afgevoerd door de ambulance want 'k was verstijfd van angste :S

    maar die van hem was stijf van iets anders , Maar wat oh wat geen idee:8

    WHAHAHAHHAAA :'D


    Tanya is de beste.

    Ik wil 'm dan ook wel is een keertje zien ^^ WHAHAH XD Kan je me volgende keer nie meenemen? (:


    Tanya is de beste.

    IK MEEN HET! Hij was met zo'n opblaaspop aan het spelen (if you know what i mean). Toen op dat moment stormde ik zijn kamer binnen om te zeggen dat het voetbal begon. Dus die LUL was nog kei stijf door zo'n hoeren reclame op TV. dus die gin hij ontstijven op die pop. ZO zag ik dat dus dus ik weet wel zeker dat die van Bill de LAngste is.. want dat van gustav weet ik ook (data heeft z'n hond me verteld vat je uhm?):$

    xx

    Ik wil 'm dan ook wel is een keertje zien ^^ WHAHAH XD Kan je me volgende keer nie meenemen? (:


    TUUUUUUUUURLIJK NEEM IK JE MEE MOET JE ZE GEWOON TELETUBBIES LATEN KIJKEN DAN KRIJGEN ZE METEEN EEN ERECTIE :P

    xx

    HAHAHAHHAHAHA :'D Volgens mij ga ik volgende keer Bill bestormen met een opblaaspop ^^ En dan 'whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik weet dat jij de langste hebt; kom maar op!!' Tijdens een meet&greet x'D En dan kan die niet anders dan zn broek aftrekken en dan kijken de rest van de band super verbaasd; en dan zeg ik 'WAT?? Ik kom gewoon even jullie maat opnemen XD' En dan volgen zij ook met hun broek en daaruit kan ik dan opmaken dat JIJ gelijk hebt en dat Bill de langste heeft ^^ Als dat geen logica is XD


    Tanya is de beste.

    (...)

    TUUUUUUUUURLIJK NEEM IK JE MEE MOET JE ZE GEWOON TELETUBBIES LATEN KIJKEN DAN KRIJGEN ZE METEEN EEN ERECTIE :P

    xx


    HAHAHA XD Ik vind dat wij dan moetten verkleed gaan als teletubbie ^^ Ik wil die rode zijn; weet niet hoe hij noemt maar die wil ik zijn x'D En dan als ze ons zien krijgen ze al meteen een erectie XD EN DAN KOMT ALLES GOED ^^


    Tanya is de beste.