• Wie hier heeft er zin een gezellige disussie? NOU IKKE WEL de eerste stelling luid: Thee is beter dan Kofiie

    mee eens of niet mee-eens, en waarom dan wel/niet

    omg net zo'n inful formulier (wat moet je anders met een formulier doen? voeren aan je huis geit? ofzo xD)

    xx

    p.s. Ik zelf ben eht er niet mee eens, Want KOffie maakt me veel te hyper (ja, een soort van ADHD+ koffie= JIJ WORD GEK VAN MIJ :P).

    nou nu jullie mening!!

    HAHAHAHHAHAHA :'D Volgens mij ga ik volgende keer Bill bestormen met een opblaaspop ^^ En dan 'whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik weet dat jij de langste hebt; kom maar op!!' Tijdens een meet&greet x'D En dan kan die niet anders dan zn broek aftrekken en dan kijken de rest van de band super verbaasd; en dan zeg ik 'WAT?? Ik kom gewoon even jullie maat opnemen XD' En dan volgen zij ook met hun broek en daaruit kan ik dan opmaken dat JIJ gelijk hebt en dat Bill de langste heeft ^^ Als dat geen logica is XD


    NEEE JE MOET ZE EERST OPGEILEN WANT ALS ZE SLAP ZIJN KAN JE ZE NIET GOEDMETEN MAAR IDD JE REDERNATIE KLOPT WEL xD

    AWEEEEEEL :'D Dan gaan we gekleed als telletubie; doen we dezelfde actie; en de stelling klopt dan :'D WE ARE GOOOOOOOOOOOOD xP


    Tanya is de beste.

    AWEEEEEEL :'D Dan gaan we gekleed als telletubie; doen we dezelfde actie; en de stelling klopt dan :'D WE ARE GOOOOOOOOOOOOD xP


    JAAAAA TELETUBBIE'S MET euhm DLDO'S OP ONZE KOP i.p.v. DIE ANDERE VAGE DINGEN?? BEN IK WIL DIPSY ZIJN!!

    Jhaaaa! Met dildo's op onze kop en Condooms rond onze vingers!! x'D Zijn we meteen veilig enzo! :'D En dannn; moetten we over ons teletubbiepak strings aandoen x'D - Loosheid heerst -


    Tanya is de beste.

    NEEEEEEEEEEEEEEEE we doen een tampon in onze *** zodat de jongens er nit meer inkunnen en dan zeggen we GOTCHAAAAA!!!!! en dan halen we hem eruit en dan hengen we die om hun nek en dan dragen ze die altijd als ze op gaan treden en dan als ze klaar zjn gaan we SCHURUUUUUUUUUUURUH maar dan zonder kleren (if you know what i mean :P)

    Hééééé TWEEDE SEXY TELETUBIEEEEEEEEEE; waar ben jeeeeeee XD


    Tanya is de beste.

    WHAHAHAHAAAAA XD XD XD


    Tanya is de beste.

    Maar ik wil nog steeds rode teletubbie zijn; En dan maken we gewoon een gat vanonder in het pak; en dan verven we het lintje van de tampon rood en dan hangt daar eerst nog iets te bengelennn x'D Maar derest van je idee is PERFECT XD


    Tanya is de beste.

    Hééééé TWEEDE SEXY TELETUBIEEEEEEEEEE; waar ben jeeeeeee XD


    Ik weet niet waar ik ben, Maar wel dat Bill nu 'IN' me zit en dat de tampon nu rond zijn nek hangt en ik weet ook dat bill tijdens de seks brult als een leeuw DIE LEKKERE STOEILEEUW VAN ME AAHAHAH JAAAAAAAA AAH DIEPER HARDER PAK ME PAK ME NU :P (ik weet dat het een vrodomde stoeipoeas gaat maar MEEEEEEEEN hij gaat tekeer je kan hem moeilijk POES noemen vader leeuw kotm meer in de buurt :P)

    xx

    Maar ik wil nog steeds rode teletubbie zijn; En dan maken we gewoon een gat vanonder in het pak; en dan verven we het lintje van de tampon rood en dan hangt daar eerst nog iets te bengelennn x'D Maar derest van je idee is PERFECT XD


    WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    (...)

    Ik weet niet waar ik ben, Maar wel dat Bill nu 'IN' me zit en dat de tampon nu rond zijn nek hangt en ik weet ook dat bill tijdens de seks brult als een leeuw DIE LEKKERE STOEILEEUW VAN ME AAHAHAH JAAAAAAAA AAH DIEPER HARDER PAK ME PAK ME NU :P (ik weet dat het een vrodomde stoeipoeas gaat maar MEEEEEEEEN hij gaat tekeer je kan hem moeilijk POES noemen vader leeuw kotm meer in de buurt :P)

    xx


    Hééééé maarrr!!! Jij bent al vertrokken naar BILL MET HET TAMPONNENPLANN; En wat dacht je van mijjj?! Ik wil ook Teletubie zijn met Tampon's muhahaha x'D Zeg tegen Bill dat er sebiet nog een extraatje komt; En dat hij zich best eerst even gaat douchen :'D Ik heb niet graag vuile mensen :'D TELETUBIE IN AAAANKOMSSSTTTTTTTTTT XDXD


    Tanya is de beste.

    (...)

    WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA



    IK WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA U TRUG ^^ WHAHAHHAA(cool)


    Tanya is de beste.

    (...)

    Hééééé maarrr!!! Jij bent al vertrokken naar BILL MET HET TAMPONNENPLANN; En wat dacht je van mijjj?! Ik wil ook Teletubie zijn met Tampon's muhahaha x'D Zeg tegen Bill dat er sebiet nog een extraatje komt; En dat hij zich best eerst even gaat douchen :'D Ik heb niet graag vuile mensen :'D TELETUBIE IN AAAANKOMSSSTTTTTTTTTT XDXD


    OK NOU IK ZAL HET ZEGGEN maar dan ga ik nu naar tom maar eerst m'n SUPEEEEEEEEEEEEEEEEERRR geile TWEENIE pak aatrekken JUM :P die gaat zo hard worden (ja dat ding benden ja)

    xx

    (...)


    IK WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA U TRUG ^^ WHAHAHHAA(cool)


    IK WHAHAAAAAAAAAA U TERUG

    BTW mijn eerste off-topic dat niet gesloten word dus nog een keer WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WHPOJHHGsadjhsdj

    HAHAHAHAAA ='D DOE JE BEST TELETUBBIE VAN MEEEEE XD LAAT ZIEN WAT JE KAN :'D HUP 123 HUP 123!! KOMAAN MEID!!! JE KAN HARDEEEEERRRRR XD


    Tanya is de beste.