• Ik en SusanFragile hebben morgen op school vossenjacht ._. Als derde klassers moeten we verstopt rondom school, máár dan wel verkleed natuurlijk. Nou weten wij niet hoe we moeten gaan. We hebben geen pakjes en niks niet. Ja, dat schiet lekker op, iknow. Iemand een idee? (krul)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Is het dan de bedoeling dat je verkleed gaat als vos? Of begrijp ik dat verkeerd? 0o

    Ga verkleed als een tuinman,politieman of het beroep van een van jullie ouders


    We can only learn to love by loving.

    Ga da als jongen ofzo,
    of leen spullen van een mama, papa, of oma.


    i need you like a heart needs a beat.

    Is er een tema?


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Brightside schreef:
    Is het dan de bedoeling dat je verkleed gaat als vos? Of begrijp ik dat verkeerd? 0o
    Dat begrijp je inderdaad verkeerd, haha. We moeten verkleed als iets like een brandweerman of dier, youknow (:


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    SleepingSun schreef:
    Is er een tema?
    Nope ._.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Fictional schreef:
    (...)Dat begrijp je inderdaad verkeerd, haha. We moeten verkleed als iets like een brandweerman of dier, youknow (:

    Slecht van me. B)
    Misschien kan je als boer gaan? Of is dat niet van nut?

    Ga als model&fotografe, haha (:

    Fictional schreef:
    (...)Nope ._.

    Jatt dan wat oude kleren van je moeder/oma en ga als oud omatje.Of jat spulla van ja vader/opa en ga als opa.Moet 1 van jullie als oma en de ander als opa gaan^^

    [ bericht aangepast op 26 aug 2009 - 15:57 ]


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    BrokenPoetry schreef:
    Ga als model&fotografe, haha (:


    AAAAH DAT VIND IK NOU EEN VET IDEE,
    MISS KUNNEN WE DAT WEL DOEN MIQUELA? :9~

    Beide als model? Ö
    Ja is goed :K
    Ga jij op de ene kant van de hoek en ik an de andere kant. Nicee


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    HET BESLUIT IS BEKEND. IEDEREEN BEDANKT VOOR DE LEUKE REACTIES ^^ UITEINDELIJK IS HET; MODEL GEWORDEN. THANKS TO BROKENPOETRY.
    DAAG!slotje


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Fictional schreef:
    Beide als model? Ö
    Ja is goed :K
    Ga jij op de ene kant van de hoek en ik an de andere kant. Nicee


    dan gaan we gewoon by elkaar staan en dan neem ik myn camera mee, en dan laten we die 1eklassers gewoon foto's van ons maken omdat we dan modellen zyn zegmaar, en dan hebben we op het einde ook allemaal foto's van ons

    maar mn vader -ja mn vader haha- zegt dan beeld je niets uit, dus dan doe ik wel of ik een fotograaf ben ofzo en als die 1eklassers dan onze handtekening hebben vragen we die gewoon of ze dan een foto van ons willen maken ofzo :9~

    Fragile schreef:
    (...)

    dan gaan we gewoon by elkaar staan en dan neem ik myn camera mee, en dan laten we die 1eklassers gewoon foto's van ons maken omdat we dan modellen zyn zegmaar, en dan hebben we op het einde ook allemaal foto's van ons

    maar mn vader -ja mn vader haha- zegt dan beeld je niets uit, dus dan doe ik wel of ik een fotograaf ben ofzo en als die 1eklassers dan onze handtekening hebben vragen we die gewoon of ze dan een foto van ons willen maken ofzo :9~
    Jij als fotograaf en ik dan als model. Jij gaat gewoon foto's van me maken [/roflol]


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Fictional schreef:
    (...)Jij als fotograaf en ik dan als model. Jij gaat gewoon foto's van me maken [/roflol]


    leeeuk haha