• Ja, dat meen ik serieus. Met het gepiep herken ik ze haast niet meer.
    Neem nou het liedje Undead, die heb ik al een lange tijd op mijn mp3 staan. mét gepiep ><
    maar nu heb ik hem een keertje op YT geluisterd zonder gepiep en hij klinkt opeens heel anders :'D.

    naja wat vinden jullie? o.o


    ok

    k vin dat je helmaal gelijk heb ;)


    Life up to your own espectations

    uhu, ik vind biepen sowieso belachelijk omdat je toch weet wat ze zeggen :X en in een liedje is het helemaal stom; gans het lied verpest [/vind ik]

    Idd

    dat is vet grappig =3


    We can only learn to love by loving.

    Idd, dat gepiep is zo irritant ><

    Dat gepiep is zwaar kut


    Stop holding me under and let me breathe.

    Als ze niet zouden schelden zou je dat gepiep ook niet hebben.
    Ik hbe er geen last van wand ik luister geen muziek waar in gescheld word(toevallig).


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Dat gepiep suckt.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Uhu, vooral in zo'n liedje waarin nogal veel gescholden en gevloekt wordt. ._.
    Nja, ik luister altijd de uncensored versie.

    haha ja idd!
    Daar ben ik het helemaal mee eens!
    Dat gepiep is erg irritant,

    Idd, en dat is normaal alleen maar in Amerika of van Amerikaanse artiesten hé..
    Als ze het dan toch wegpiepen, dan hoeven ze geen liedjes met scheldwoorden te maken znne (:


    007

    Gepiep is irritant, het is alleen grappig als er bijvoorbeeld heel veel in word gescholden, en dan laten ze piepjes horen ipv woorden. Maar goed, alleen dan is het leuk, voor de grap dus. Voor de rest is het niet leuk.


    Life is hard and then we die

    Zoals bij Fuck You van Lily Allen, ? :9~


    Some people make the world special just by being in it

    Vind ik ook irritant.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Dat gepiep is irritant.

    Dat is vét irritant.
    Dat maakt het liedje, gevoelloos? Toch een beetje. :')


    Don't let 'em say you ain't beautiful.