• Ja ik ben blijven zitten vorig schooljaar dus zit ik weer in het 1e jaar van het MBO. Nu heb ik vandaag mijn eerste lesdag gehad (maandag en dinsdag introductie) en had ik agogisch. Kregen we opdracht die ik vorig jaar ook heb gemaakt. En waarschijnlijk krijgen we gewoon de opdrachten die hetzelfde zijn als vorig jaar :9~ Dus heb ik eigenlijk alles al af want ik heb alles bewaard _O_


    -

    betrappen ze je dan niet? xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Hoe zouden ze dat kunnen doen, heb andere lerares dan vorig jaar dusja (A)


    -

    Je moet daar erg mee oppassen. Als je hetzelfde indient kunnen ze snel een 0 geven, neem dat van mij aan :')


    Life is what gives me a reason to live.

    Genius schreef:
    Hoe zouden ze dat kunnen doen, heb andere lerares dan vorig jaar dusja (A)

    Nog steeds oppassen. Ze verbeteren dikwijls in de lerarenkamer of zoiets. Charlotte een vriendin van me heeft dat ook ooit eens geprobeerd. En het is jammer genoeg niet gelukt.


    Life is what gives me a reason to live.

    heb jij geluk. ;d


    Some people make the world special just by being in it

    Als ik ooit moet blijven zitten, dan word ik gek. x-x

    Ik neem aan dat wat je vorig jaar deed niet goed was, aangezien je bent blijven zitten. Daarom vraag ik me af of dit wel een verstandig besluit is :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Absence schreef:
    Je moet daar erg mee oppassen. Als je hetzelfde indient kunnen ze snel een 0 geven, neem dat van mij aan :')

    Bij mij op school krijgen we geen cijfers, ze zetten alleen handtekening onder dat je het hebt ingeleverd :')


    -

    Aurelia schreef:
    Ik neem aan dat wat je vorig jaar deed niet goed was, aangezien je bent blijven zitten. Daarom vraag ik me af of dit wel een verstandig besluit is :']

    Ben blijven zitten om persoonlijke redenen ;) Niet vanwege mijn schoolwerk want dat was in orde.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Bij mij op school krijgen we geen cijfers, ze zetten alleen handtekening onder dat je het hebt ingeleverd :')

    Ahaah (: Dan heb jij inderdaad wel geluk, minder werk voor jou ^^


    Life is what gives me a reason to live.

    Silhouettes schreef:
    Als ik ooit moet blijven zitten, dan word ik gek. x-x

    Ik niet. De klas die ik nu heb is vele malen leuker dan vorig jaar. En ik blijf maar halfjaartje zitten waarschijnlijk.


    -

    Damn, jij hebt veel geluk. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Op zich is het niet slim om alles hetzelfde te doen als vorig jaar, want de kans dat je dan weer blijft zitten, is dan weer aanwezig natuurlijk:X


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Genius schreef:
    (...)
    Ben blijven zitten om persoonlijke redenen ;) Niet vanwege mijn schoolwerk want dat was in orde.

    Oh, vergeet mijn vorige reactie(A)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Een echte Genius. :Y)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42