• Gister probeerde ik een gedicht aan te maken. Dit lukte, ik typte het gedicht uit en drukte op ‘verandering opslaan’ onderin. De pagina laadde zich en ging weer terug naar het overzicht met gedichten. Ik keek even hoe hij eruit zag.

    Maar ik zag geen letters. Mijn gedichten was dus niet aangepast! Ik heb het een aantal keer geprobeerd, maar het herhaalt zich steeds.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Sorry voor het omhoogschoppen van dit topic, maar ik kan nog steeds niet geloven dat er niets aan gedaan wordt.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Dat zal te maken hebben met de make-over van het design. Heb je het al in dat topic gemeld? Rutger is druk bezig geweest met vele bugs op te lossen en topics kunnen wel eens op de achtergrond verdwijnen waardoor de mods die niet altijd meteen zien om het te kunnen doorgeven aan Rutger. Dus ik zou niet na 2 dagen al denken dat er niets aan gedaan wordt. 😛


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    Dat zal te maken hebben met de make-over van het design. Heb je het al in dat topic gemeld? Rutger is druk bezig geweest met vele bugs op te lossen en topics kunnen wel eens op de achtergrond verdwijnen waardoor de mods die niet altijd meteen zien om het te kunnen doorgeven aan Rutger. Dus ik zou niet na 2 dagen al denken dat er niets aan gedaan wordt. 😛


    Ik had het een paar dagen geleden gemeld in het topic, maar ik niemand zei er iets van dus ik werd wat onrustig en geïrriteerd. Meestal zou ik niet zo snel een nieuw topic aanmaken, maar toen was ik een beetje gefrustreerd, omdat ik mijn gedichten niet op Q kon zetten.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Je kan ze eventueel al in een topic zetten bij gedichten promoten of creativiteit?

    We proberen de lijst met bugs zo goed mogelijk bij te houden en Rutger en Tristan doen wat ze kunnen.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Weet iemand of ze hier überhaupt mee bezig zijn? It's been almost a month now namelijk.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    -> Intussen opgelost, slotje.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.