• Halleu.
    Ik heb zegmaar twee ideeën en ik wil zegmaar dat jullie kiezen de eerste vind ik echt vet bad maar Barbara liket him dus plaats ik hem ook maar. Ik heb nog geen idee van hoe of wat enzeu.
    1 (Illusions.)
    De 19 jarige Puck heeft een relatie met Robert Pattison. Dan komt opeens de misterieuze Edward Cullen opdagen. Hij neemt Puck mee naar zijn huis en ze ontmoet de rest van de Cullens. Twilight is in realiteit veranderd en Puck staat voor ene moeilijke keuze. Edward of Robert. Beide zijn ze gevallen voor haar charmes. Ze moet een van de twee hun hart breken en met de ander verder leven. Wie zou ze kiezen?
    2 What if he's the bad guy?
    De 16 jarige Lilly Montag leeft in gevangenschap. Haar familie is vermoord en zij moet zich schuilhouden voor dat het haar beurt ook is. Ze maakt er al een paar jaar werk van om te ontdekken wie de moordenaar van haar familie is. Maar de dag is aangebroken dat ze het heeft ontdekt het is de enige echte: Edward Cullen. Haar familie is door hem vermoord omdat ze hun geheim ontmaskerd hebben. Lilly is uit op wraak en besluit die zekere Edward Cullen op te gaan zoeken. Wanneer ze bij het huis van de Cullens aankomt, doet hij zelf in levende lijven open. Lilly die uit is op wraak weet alles over Edward dus doet ze net alsof ze hem leuk vind. En Edward doet precies hetzelfde bij haar om zijn werk volledig aftemaken. Maar door al dat doen alsof wordt Lilly echt verliefd op hem.
    Welk idee/beide?
    Goede titels?
    Leuke namen?
    Overig:

    Lots of love.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2009 - 20:41 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik vind ze beide goed!
    Zeker goede titels!
    En ik vind de namen ook leuk n_n

    Wacht hoor. ga ze even lezen :)


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Gewoon beide doen. (baby)

    DE TWEEDE!
    Verwittig je me als die misschien komt ?


    I found myself in Wonderland.

    Oké ik ga grof zijn. Ik vind de tweede leuker maar eigenlijk allebei maar de tweede leukerder. En de titel 'titels' zijn goed :)
    En de namen ook apart maar origineel.
    xx


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    6000BRIEFJE schreef:
    Gewoon beide doen. (baby)
    Meuh, ik wete het niet maar dan moet ik veel gaan schrijven enzeu.
    Haha en dat is saai. Ofja niet zo leuk.
    Nja en ik ga wel een aantal rolletjes weggeven.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    @Anneli.
    Oké, na grof vind ik het niet.
    @Mistake.
    Is goed zal ik doen. ;)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wil niet lullig zijn maar idee 1 lijkt heel veel op die van mij :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    bij de weg: welke je ook gaat doen, laaat je me weten waarneer hij er is? =)

    ze zijn allebei leuk :)

    @Whipple.
    Zal ik doen ;)
    @Immortal.
    Oow naja sorry dat wist ik niet.
    Naja als jij er geen bezwaar tegen hebt mag ik hem dan maken maar als je het liever niet hebt moet je dat eerlijk zeggen. Dan doe ik het niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    @Whipple.
    Zal ik doen ;)
    @Immortal.
    Oow naja sorry dat wist ik niet.
    Naja als jij er geen bezwaar tegen hebt mag ik hem dan maken maar als je het liever niet hebt moet je dat eerlijk zeggen. Dan doe ik het niet.

    thank jou n_n

    Beide! :') Want ik wil ze alletwee lezen. En anders, één. Ik vind hem leuk, net als Barbara :Y)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Decoy schreef:
    @Whipple.
    Zal ik doen ;)
    @Immortal.
    Oow naja sorry dat wist ik niet.
    Naja als jij er geen bezwaar tegen hebt mag ik hem dan maken maar als je het liever niet hebt moet je dat eerlijk zeggen. Dan doe ik het niet.

    Als je het niet erg vind had ik het liever niet. Wil graag origineel blijven snap je?
    veel succes met je andere story ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    beide^^
    Zou je mij dan ook willen verwittigen als zze er op staan.. [A]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''