• Kom ik net thuis van mijn laatste avond van vakantiewerk na 5 min. door onweer en stromende regen te hebben gefietst, zie ik mijn ouders met mijn zusje op de bank zitten.
    En ja hoor, mijn zusje heeft een mitella om. Alweer. Want ze had haar arm ook al gebroken in groep 2 en een jaar daarna weer en toen zeiden we dat ze het nooit meer mocht doen (:P) en nou heeft ze het wéér voor elkaar, 7 jaar later x)
    Ze was gevallen toen ze onze hond uitliet en met haar eenwieler aan de hand achter dat beest aanrende (goh x]).
    Maar ze hoeft maar 9 dagen in het gips, alleen jammer dat ze nu een survival dingetje mist met school.

    Lang verhaal, i know :P
    Dus nou is mijn vraag: wie van jullie heeft er ook weleens wat gebroken?

    [ bericht aangepast op 28 aug 2009 - 21:39 ]


    I clicked my heels and wished for you.

    Fictional schreef:
    Ik ben in mijn hele leven wel meer dan 10 keer in het ziekenhuis geweest omdat ik wat had :Y)

    Doe er bij mij daar nog maar een stuk of 10 of 15 keer meer bij. >-<

    IK :Y)
    Mijn teen! :'D Vijf weken geleden xd


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Mijn pols,omdat ik van de step was gevallen --" En twee dagen later...kreeg ik een groot ijzerpunt op mijn kop waardoor ik een gat in mijn kop had dus opnieuw naar het ziekenhuis kon om het te laten nieten en een nieuwe plaaster omdat mijn ene vol met bloed hong :').

    Ik heb like nog nooit iets gebroken, maar wel mijn pink gekneusd ofzo (pezen uitgeroken/uitgerokken? waren).
    Toen moest ik zo'n stom ding aan doen and dat sneed in mijn vel :(.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]