• De stelling van vandaag luidt:
    De DT spellingsregel zou in het Nederlands moeten afgeschaft worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Let the Night embrace you

    Ik vind dat die regel gewoon bij de Nederlandse taal hoort.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    zou wel handig zijn eigenlijk.
    dan gaat mn cijfer NL aardig omhoog. :'D

    maarja dan staat het vaak ook zo dom dus eigenlijk mag die ook wel weer blijven.;p


    AAP

    Geen mening, ghaha. Mnee, ik vind wel dat hij niet afgeschaft mag worden, maar hij is gewoon te moeilijk voor mijn dom koppie!


    Some people make the world special just by being in it

    Ik maak er regelmatig fouten mee maar andere doe ik dan weer automatisch dus als ze hem gaan afschaffen dan ga ik die weer fout doen.

    hij mag blijven van mij


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Nee.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nee? Anders ziet geschreven taal er niet uit.
    En zoooo moeilijk is hij nu ook niet.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2009 - 11:42 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Nee, zo moeilijk is die trouwens niet. Je moet gewoon de stam vervangen door de juiste vorm van spelen of kussen en als er dan een t bijkomt, moet je dt schrijven, en anders niet. (nerd)

    Silhouettes schreef:
    Nee, zo moeilijk is die trouwens niet. Je moet gewoon de stam vervangen door de juiste vorm van spelen of kussen en als er dan een t bijkomt, moet je dt schrijven, en anders niet. (nerd)

    Slimmerd.(nerd)


    - hoi ;D

    Wtf, neen.
    Hoe moeilijk is dat nu. oô

    En trouwens, ik vraag me af wat ze er dan van gaan maken.

    Hij speel?

    Troglodyte schreef:
    (...)
    Slimmerd.(nerd)

    Mijn leraar Nederlands heeft me dat gewoon geleerd, hoor. :Y)
    Da's gewoon één van die trucjes dat je moet onthouden. :Y)

    Mij maakt het niet uit.


    Every journey begins with a single step, so just take it step by step

    Zo hard mee eens.Dit is wel de domste regel in de nl taal,ik bedoel wat maakt het uir of je word met d,t of dt zecht,je weet toch dat het word is?En dat alleen omdat er ik of je/jij achter de pv staat(ott),maar je moet je wel in jij kunnen verander en jij in je.En in de ovt moet krijg je een t als de leeter in 't kofschip staat.Ik bedoel waar slaat dat op.Wat krijgen we dadelijk,als er een klinker woor staat moet je 'ch' schrijven en anders niet?OF als er een skn voor staat krijg je 'ou' en anders 'au'?

    En dan vinden mensen het vreem dat Nederlands als 1 van de moeilijkse talen word(t) gezien?


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Pleease.... Ja!


    death to the one at the end of the serenade.

    Endeavor schreef:
    Wtf, neen.
    Hoe moeilijk is dat nu. oô

    Heel moeilijk voor buitelanders die n;l moeten leren voor mensen met ene taalachterstand voor mensen die geen gevoel hebben voor taal en voor dyslectische mensen.Geloof me,je hebt geen idee hoe moeilijk deze en andere regels van de N/nederlandse taal is.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥