• Zoals jullie zien staat één van mijn stories in de spotlight. Zo af en toe check ik of mensen hem lezen en er zijn vandaag 2 of 3 abbo's bijgekomen, maar het laatste deel staat nog altijd op hetzelfde aantal keer gelezen... Dat snap ik niet. Je leest toch eerst het verhaal helemaal en als je op de hoogte wil gehouden worden van een nieuw hoofdstuk neem je een abbo. Of ben ik de enige die dat zo doet?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Heheh, ik heb geen idee x'D
    Ik zie wel altijd dat hij 6 keer gelezen is, en dan klik ik erop, staan er maar 3 users x'D terwijl er mensen met een abbo hem al gelezen hebben en die staan er dan niet tussen


    Your make-up is terrible

    Ik doe dat ook zo :9~

    Meschien moetsen ze snel van de computer af en hebben daarom maar snel op abo geklikt sodat ze hemniet krijt raken,doe ik ook wel eens


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Bij mij staat er soms 3 keer gelezen wanneer ik hem pas heb geactiveerd, maar wanneer ik ga kijken, wie hem gelezen heeft, staat er maar 1 naam.. ><


    VIP - Very Important Penguin

    SleepingSun schreef:
    Meschien moetsen ze snel van de computer af en hebben daarom maar snel op abo geklikt sodat ze hemniet krijt raken,doe ik ook wel eens


    dan klik je toch op bladwijzer ?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Assassin schreef:
    Heheh, ik heb geen idee x'D
    Ik zie wel altijd dat hij 6 keer gelezen is, en dan klik ik erop, staan er maar 3 users x'D terwijl er mensen met een abbo hem al gelezen hebben en die staan er dan niet tussen


    Dat komt omdat ook mensen die geen account hebben het kunnen lezen. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Stereotype schreef:
    (...)

    dan klik je toch op bladwijzer ?

    Meschien zijn ze dat nog niet gewend of kende ze het niet.Als je ff iets snel moet doen lijkt me het loegieser dat ze op abo klinken omdat ze dat gewend zijn


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;