• De stelling van vandaag luidt:
    De muziek van tegenwoordig focust zich (mede door talentenshows als Idols en X-factor) teveel op het zingen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Ja en nee..
    Maar, ik vind tegenwoordig weinig liedjes een goede stem hebben. Niet perse omdat ze vals zingen, maar gewoon omdat de stem niet in het genre past :S


    007

    Deze stelling is vaag. :]
    Wordt hiermee bedoeld dat met muziek, dat er weinig belangstelling is voor instrumentele muziek? Of wat? :]
    Want dat vind ik dan wel weer zo, het is tegenwoordig alleen maar de zang waar programma's over zijn, en wat je hoort in programma's, en niet geweldige muzikanten met een instrument.

    Nouja, zo lees ik in ieder geval deze stelling.


    Check eventjes mijn site: http://www.uptodaan.nl/ !!! :)

    Ik vind die programma's gewoon onzin.
    Die hebben bijna altijd één hit wat op tv komt,

    en dan nog mede dankzij dat programma.

    Ik weet het, ik bekijk de stelling anders, maar ik vind die programma's onzin. 1 hit, en dan hoor je niets meer van ze.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2009 - 8:36 ]


    -

    Helemaal eens: Je moet of (redelijk) goed zijn of er gewoon belachelijk uitzien of doen x.x
    Die tv-shows willen alleen hoge kijkcijfers ><

    Volledig eens: zo van die instrumentale solo's van minuten lang zie/hoor je nooit meer. En die zijn net zo mooi.


    Live for something or die for nothing

    ik denk dat muziek steeds meer over zangers gaat,niet alleen door die programmas maar ook doordat instrumetele muziek veelal saai is. muziek maken is juist leuk! misschien zelfs leuker dan zingen


    Hoi,hoe gaat het? Moeilijke vraag hé?

    Ik vind dit een beetje een vage stelling. Wordt er bedoeld dat er te weinig instrumentals zijn of dat er te weinig artiesten zélf hun nummers schrijven.. ?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Eens,er word nooit aandag besteed aan de instrumenten.Tegenwoordig is alleen de zang belangrijk


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    eigenlijk wel
    maar ja als je mee doet aan zo'n programma draait het wel om de zang


    One Day you'll remember me...

    oneens
    ik vind dat er niks mis is met de muziek van nu, misschien focussen ze zich wel te veel op de melodie, zodanig dat je de stem nauwelijks hoort, maar de liedjes van nu zijn wel leuk, want ze zijn allemaal verschillend.
    Wel vind ik dat er weinig liedjes zijn die je echt ráken vanbinnen.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2009 - 11:58 ]


    dress me, i'm your mannequin.

    Ja, eigenlijk wel. Ze zouden ook op echte muziek kunnen focussen. Bijvoorbeeld op het bespelen van een instrument enzo, je weet nooit wie er tussen zit. Misschien een nieuwe Mozart. Ha!
    Stomme programma's eigenlijk, ik kijk liever naar Amerika's Next Topmodel. x)


    Where there is a sea there are pirates...

    ik snap de stelling eigenlijk niet..:x

    nee.
    kijk maar naar k2 Zoekt k3!
    daar moet je veel meer kunnen dan alleen zningen..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik weet niet. Misschien wel, maar daarvoor dienen die shows ook. Ze willen er geen fashionista's of modellen van maken of zo. Het gaat gewoon zuiver over het zingen :Y)Misschien moeten ze zich wel wat bezig houden met uiterlijk, maar dan vind ik persoonlijk dat daar genoeg aandacht aan geschonken wordt.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hmmm.. Ja, denk 't wel.
    Misschien moeten ze een programma 'Making The Band' of zo maken, zodat het ook om de múziek draait.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2009 - 12:09 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.