• Hoe krijg ik die? Hebben jullie ideetjes.. ?
    alvast bedankt!;)
    *ZONDER LIPPENSTIFT OF WHATEVER.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2009 - 21:42 ]


    So far away..

    zonder of met lipenstift?


    To The Stars Through Adversity

    Als je op je lip bijt worden ze rood(dat deden ze voordat er lipestif bestond)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    bijt 10 minuten op je lip[vol en rood]. Smeer tandpasta op je lip en laat het even zitten [ rood ]
    lippestift.


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    SleepingSun schreef:
    Als je op je lip bijt worden ze rood(dat deden ze voordat er lipestif bestond)

    hoe lang moet je bijten dan ? ;$


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    hoe lang moet je bijten dan ? ;$

    Weet niet,dat stond niet in mijn boek.Er stond dat de lippen rood opgebeten waren


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Je hebt speciale lippenstiften of lipglossen die iets bepaald bevatten. Waardoor je lippen opzwellen & dus voller worden. (:
    heb ik in een tijdschrift gelezen, ik weet alleen niet meer waar je ze koopt.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    hoe lang moet je bijten dan ? ;$


    dat zei ik. 10 minuten. Maar niet super hard ofzo gewoon je tanden op je lip drukken.


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    SoundSoldier schreef:
    (...)

    dat zei ik. 10 minuten. Maar niet super hard ofzo gewoon je tanden op je lip drukken.

    maar je kan toch maar 1 lip tegelijk doen ? x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Unscarred schreef:
    Je hebt speciale lippenstiften of lipglossen die iets bepaald bevatten. Waardoor je lippen opzwellen & dus voller worden. (:
    heb ik in een tijdschrift gelezen, ik weet alleen niet meer waar je ze koopt.

    dat heb ik bij csi gezien x'D
    daar noemden ze het lipplumper x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Je moet je lippen poetsen met een tandenborstel met tandpasta op. ;D
    Heb ik ergens gelezen.

    op je lippen duwen met je tanden en er op zuigen xD
    Dat een paar keer herhalen haha.

    blijft niet lang btw.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.