• http://www.bol.com/nl/p/muziek/humanoid/1000004007137044/index.html

    Is dat waar? ôO
    Because dat staat er daarzo. Je kan kaarten winnen voor een concert. Wtf.


    Edit by Cherished
    Bericht van universal:
    Universal zal deze week nog een hyvesbericht versturen waarin meer informatie zal worden gegeven.
    Alle versies van Humanoid en andere bijkomstigheden worden ook hier in Nederland uitgebracht. Ook alles tegelijk met Duitsland.

    Het klopt dat Bol.com iets met concertkaarten doet, je kan ze dus wel winnen ondanks dat er nog niks bekend is over concerten. Er worden wel concerten verwacht voor het najaar en dit zou eventueel ook in het buitenland kunnen zijn ipv in Nederland.
    Meer informatie volgt dus nog, aldus Universal.

    Gewoon doorsturen dus.

    2e edit
    Bol.com heeft op hun flikker gehad, gezien het feit dat het aanklaagbaar is als er geen concert geplanned kan worden door Universal, want dat weten ze nog niet, en heeft de tekst veranderd:

    Wil jij vooraan staan bij het eerstvolgende concert van Tokio Hotel? Bestel dan nu Humanoid en mail je bestelbevestiging naar prijsvraag@bol.com o.v.v. Tokio Hotel. En wie weet mag jij met een gast naar het concert. Je hoort vanzelf van ons wanneer dat is. De winnaar krijgt automatisch bericht.


    Het is dus niet zeker dat ze komen in het najaar maar ze komen in ieder geval wél. Wanneer staat gewoon nog niet vast.
    xx Cher

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 sep 2009 - 11:51 ]


    -

    Ik weet het nog zo niet hoor. Ik zou zeggen: Zo lang er niets op de officiële site staat, niets kopen en zeker die dingen niet vertrouwen.

    I hope dat het waar is. Dan word het er weer naartoe gaan zonder ticket (:

    Conspiracy schreef:
    Ik weet het nog zo niet hoor. Ik zou zeggen: Zo lang er niets op de officiële site staat, niets kopen en zeker die dingen niet vertrouwen.


    Ik vind het eigenlijk vet komisch. :'D
    Weet niet waarom. B]


    -

    ik weeet niet =3

    Het is wel bol.com, een bekenden webshop. Maar zolang je niets hebt gehoord op de officiele site zou ik er niet van uit gaan dat er nog een concert komt. En dan zijn ze ook wel lekker snel met de kaartverkoop.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Niet dat ik aan die site aan uit kan of zo hoor .__. ik zou niet weten waar je concert data vind, ik zie het alles sinds niet.

    Furtive schreef:
    Het is wel bol.com, een bekenden webshop. Maar zolang je niets hebt gehoord op de officiele site zou ik er niet van uit gaan dat er nog een concert komt. En dan zijn ze ook wel lekker snel met de kaartverkoop.


    Ahahaha inderdaad.
    Maar ik heb het daarom ook bij geruchten gezet. :'D


    -

    Conspiracy schreef:
    Niet dat ik aan die site aan uit kan of zo hoor .__. ik zou niet weten waar je concert data vind, ik zie het alles sinds niet.


    Nee, ik ook niet. ^^
    Maar ook wel raar dat er niet eens een datum bijstaat? B)


    -

    Weird, het staat enkel bij het engelse album, enzo.
    Ik geloof er nix van.

    ik heb voor de lol mee gedaan, je weet maar nooit en wie niet waagt wie niet wint :O

    Cherished schreef:
    Weird, het staat enkel bij het engelse album, enzo.
    Ik geloof er nix van.


    Inderdaad.. Vind het ook raar.
    Dacht eerst nog dat ze het concert in Keulen bedoelden maar ze zeggen in Nederland. Wat een raren. B]


    -

    Ik zou het niet geloven totzolang er geen bericht is gekomen van TH zelf..

    Niet geloven. Ik heb de nieuwsbrief van Bol.com en daar zou zoiets echt wel instaan en er is daarover niets gemeld.
    xoxo
    N

    [ bericht aangepast op 16 sep 2009 - 21:31 ]


    Why don't you break my heart

    Weird, er staat nog nergens wat over concerten. Maar het is niet zo dat die dingen die je daar kunt winnen nep zijn, ik heb daar ooit een gesigneerde single van TH gewonnen.


    blame the bully.

    Willom schreef:
    Weird, er staat nog nergens wat over concerten. Maar het is niet zo dat die dingen die je daar kunt winnen nep zijn, ik heb daar ooit een gesigneerde single van TH gewonnen.


    daarom doe ik ook mee je weet maar nooit :O

    ohja dit bevat de duurste album :

    Special edition/speciale uitgave: - 1 CD audio + 1 DVD 5 - 2 x picture label - 6 pages CD digipack, 2 clear trays, 1 sleeve open on both sides - 24 pages CD booklet - Box: Special Hard Cover closing by the means of 2 magnets - Flag: printed 4c, 100% polyester, 92x152cm, hemstitch seam, folded and packed in individuell polybag - shrink wrap on box - 1 standard sticker - CD-Album 'Humanoid' - DVD 5 with picture gallery, karaoke game

    [ bericht aangepast op 16 sep 2009 - 21:36 ]