• Ik ben al 3keer weggeweest met een jongen, maar daar is mijn moeder het niet mee eens, om redenen. Maar sinds kort vind ze het dus leuk om mij in het oog te houden, op welke manier dan ook: een paar dagen geleden ging ik 's avonds in de douche, mijn mama had dat gehoord [/ze lag in haar kamer], kom ik beneden, belt ze mij op mijn gsm om te vragen of ik wéér met hem wegga. Nu is ze op een feestje van een vriendin, smst ze mij: 'wat doe je nu?' dus ik meteen al pissed: 'op de pc, niet bij *naam jongen* dus, moest je dat denken' en dan zoekt ze een uitvlucht ><.
    Wie heeft er nog zo'n moeder?


    -

    mijn vriendin ;o
    Zij ging met een clubje mee die ze kende en dr moeder was haar gevolgd!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    mijn moeder probeert dan subtiel te vragen hoe ver ik al ben met een jongen, maar dan komt het er zo doorzichtig uit x'D maarja, ik moet er alleen maar om lachen ;D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    mijn moeder denkt dat ik iets heb met mijn beste vriend Ô.ô
    en ze blijft er maar over doorzagen --'
    && ik kan ook pas achteraf zeggen dat ik met een jongen weg was en dus niet met mijn bf of ik graak helemaal niet weg --'
    en dan moet je geloven dat het uit bezorgheid en liefde en voor je eigen best wil is en blablabla.

    Mijn mama niet,
    ik vertel haar ook gewoon altijd wat ik ga doen. En dan moet ze daar niet naar vissen.

    Trafficlight schreef:
    mijn moeder probeert dan subtiel te vragen hoe ver ik al ben met een jongen, maar dan komt het er zo doorzichtig uit x'D maarja, ik moet er alleen maar om lachen ;D


    nouja, na een tijdje word je het beu hoor en mijn vader zoekt er nu ook al dingen achter. Telkens als die jongen mij belt, of ik lach achter de pc, zit hij geheimzinnig te lachen en zegt dan: '*naam vriendin uit privacy* zeker?' omdat ik altijd zeg dat ik met *naam vriendin* bel/bezig ben op msn.
    Maar mijn moeder heeft geen schrik dat ik seks zou hebben met die jongen hoor, het is een heel andere reden :'D

    [ bericht aangepast op 29 aug 2009 - 22:07 ]


    -

    Ghaha,
    gaat het over Q-tuuuuut-

    ghah ;d


    Some people make the world special just by being in it

    Brightside schreef:
    Mijn mama niet,
    ik vertel haar ook gewoon altijd wat ik ga doen. En dan moet ze daar niet naar vissen.


    Ik vertel het haar ook altijd hoor, behalve als ze slaapt of op haar werk is, dan val ik haar niet lastig. Maar er is sowieso altijd wel iemand die weet waar ik ben.


    -

    Alysse schreef:
    Ghaha,
    gaat het over Q-tuuuuut-

    ghah ;d


    shht :'D!


    -

    Blondiepants schreef:
    (...)

    nouja, na een tijdje word je het beu hoor en mijn vader zoekt er nu ook al dingen achter. Telkens als die jongen mij belt, of ik lach achter de pc, zit hij geheimzinnig te lachen en zegt dan: 'Pia zeker?' omdat ik altijd zeg dat ik met pia bel/bezig ben op msn.
    Maar mijn moeder heeft geen schrik dat ik seks zou hebben met die jongen hoor, het is een heel andere reden :'D

    vertrouwt ze hem niet ofzeu ?
    nja mijn moeder die denkt wel dat ik seks ga hebben x'D die vindt het nog leuk ook -.- maar ze wil het wel weten. x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb mij voorgenomen dat ik mijn moeder nooit meer wat vertel wat me dwars zit of wat er precies in mij omgaat ._.

    Blondiepants schreef:
    (...)

    Ik vertel het haar ook altijd hoor, behalve als ze slaapt of op haar werk is, dan val ik haar niet lastig. Maar er is sowieso altijd wel iemand die weet waar ik ben.

    Ha neen, dan doe ik dat ook niet. Ze is eigenlijk toch gelijk op haar werk als ik op school ben dus is het dan niet nodig. :') En bij mij is er ook altijd iemand die weet waar ik ben. Ik heb zelf ook altijd liever dat iemand dat weet.

    Bij mij is het vooral mijn vader die me steeds wil controleren.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    vertrouwt ze hem niet ofzeu ?
    nja mijn moeder die denkt wel dat ik seks ga hebben x'D die vindt het nog leuk ook -.- maar ze wil het wel weten. x'D

    Rare moeder ^^
    Ze vertrouwt hem wel, maar ik kan de reden niet in dit topic zetten.


    -

    xDREIST schreef:
    Ik heb mij voorgenomen dat ik mijn moeder nooit meer wat vertel wat me dwars zit of wat er precies in mij omgaat ._.


    waarom niet dan? Bemoeit ze zich ook te veel? ^^


    -

    Mijn moeder doet dat ook, maar dan als ik achter de pc/laptop zit.
    Het werkt me op m'n zenuwen - ik doe niets raars?
    Nee, ik doe niks raars, nee. Maar ik vind het raar om haar mijn fanfictions te laten lezen over onbereikbare personen, of over een tweeling die elkaar niet kan weerstaan? :8


    -