• Ik ben al 3keer weggeweest met een jongen, maar daar is mijn moeder het niet mee eens, om redenen. Maar sinds kort vind ze het dus leuk om mij in het oog te houden, op welke manier dan ook: een paar dagen geleden ging ik 's avonds in de douche, mijn mama had dat gehoord [/ze lag in haar kamer], kom ik beneden, belt ze mij op mijn gsm om te vragen of ik wéér met hem wegga. Nu is ze op een feestje van een vriendin, smst ze mij: 'wat doe je nu?' dus ik meteen al pissed: 'op de pc, niet bij *naam jongen* dus, moest je dat denken' en dan zoekt ze een uitvlucht ><.
    Wie heeft er nog zo'n moeder?


    -

    Esmaye schreef:
    (...)

    Hahah, dat gelooft ze echt niet. Als er iets is waar ik mijn best niet voor doe is dat het wel. Althans, dat is iets waar ik niet op internet voor zit. Ben ik te lui voor. (krul)

    Gha okee :'D
    naja, vermits ze het toch al weet, kan je toch gewoon zeggen dat je aan je verhaal aan het werken bent? Ik hoop voor jou dat je een wachtwoord op dat document hebt gezet, misschien zit ze wel stiekem je verhaal te lezen als je op school bent (cat)


    -

    Esmaye schreef:
    (...)

    Genau.
    Bij mij dus ook. ><
    En ik zeg altijd gewoon: 'Op Quizlet'. Ze weet wel dat ik verhalen schrijf over TH, maar dat was toen nog eentje die heette 'Jij, de dochter van Bill Kaulitz.', die inmiddels is ge-inactiveerd.
    En dat ik SA's schrijf weet ze ook. Maar ik ga dat dus écht niet laten zien.
    Maar als ik dus zeg dat ik op Quizlet zit, zegt ze altijd 'Je moet wel uitkijken hoor, al die rare figuren op internet'
    'Já-ha', zeg ik dan altijd. 8D

    x'D
    Mijn moeder weet niks van deze site - is maar goed ook.
    Aber ze vraagt iedere dag:
    "Ben je voorzichtig? Geef je geen adres? Kan ik je vertrouwen? Blablabla >.>"

    Esmaye schreef:
    Mijn moeder doet dat ook, maar dan als ik achter de pc/laptop zit.
    Het werkt me op m'n zenuwen - ik doe niets raars?
    Nee, ik doe niks raars, nee. Maar ik vind het raar om haar mijn fanfictions te laten lezen over onbereikbare personen, of over een tweeling die elkaar niet kan weerstaan? :8

    Ja, bij mij is dat ook.
    Ik schrijf niet over schamende dingen maar dat zijn gewoon dingen voor tieners zeg maar en niet voor 40+ers x'D


    - hoi ;D

    Nja myn moeder kan dus ook egt kut doen hoor!!
    Myn ex en ik zyn nu al een dikke maand uit elkaar, t werkte nie (kben namelijk tot t besef gekome da k meer aangetrokke voel tot een meisje:S) en nu zyn we dus gwn goeie vriende, iedere keer as k nu zyn naam zeg denkt mama dat ik hem trg wil... Mooi niet duss!! Egt zwaar kut hoor!!
    Xx

    mijn moeder ook.... ik mag overal heen maar ze chekt altijd men msn gesprekken en alles en als ik bij een jongen blijf slapen alsin beste vriend dan als ik thuis kom vraagt ze altijd hoe het was maar niet zovan was het logeren leuk maar alsin en en hoe was het ? alsof ik iets heb gedaan weetje en daar erger ik me dood aan.... ze wil dolgraag weten of ik sex heb gehad >< terwijl ze weet hoe ik daar over denk en dat ik daar dus echt nog niet klaar voor ben -,-


    A Noble was Born in Chaos