• Het onweer hier keihard. Echt doodeng. En het idee dat mijn nicht naar Mysteryland (een groot festival in Hoofddorp) is. >< En het regent ook keihard.
    Waar nog meer? ><
    Ik vind het doodeng. ><


    -

    FUCK, EEN BLIKSEMFLITS.
    En het gaat keihard tekeer jongeh. ><
    En mijn zusje is facking bang. Ik niet heel erg of zo, maar vind het niet echt prettig.


    -

    Esmaye schreef:
    (...)

    Wow, lijkt me doodeng, inderdaad. ô_o
    Een maand of twee geleden was het hier ook zó erg dat niet kon slapen.
    Ze zeiden ook dat dat maar 1 keer in de paar jaar voorkomt, dat was zó doodeng. o.o

    Ik haat het als ik door onweer niet kan slapen, dat suckt echt. >-< Gelukkig maar dat het maar een keer in de paar jaar voorkomt. ö Toen op pkp was de lucht zo helemaal goud en je zag dat echt zo over heel de camping trekken en al die lichtflitsen. Brrr. 0o

    Brightside schreef:
    (...)
    Ik haat het als ik door onweer niet kan slapen, dat suckt echt. >-< Gelukkig maar dat het maar een keer in de paar jaar voorkomt. ö Toen op pkp was de lucht zo helemaal goud en je zag dat echt zo over heel de camping trekken en al die lichtflitsen. Brrr. 0o


    Wat eng, was je toen buiten? O.O


    -

    Esmaye schreef:
    (...)

    Wat eng, was je toen buiten? O.O

    Jaaa. ö Toen regende het nog niet en hebben we dat nog gefilmd. En toen het begon te regenen zijn we dan in onze tent gekropen. Maar ik ben er dan nog uit kunnen gaan omdat het binnen regende en ik mijn tent opnieuw moest gaan opspannen. >-< Toen had ik echt schrik, toen heb ik echt veel gegild.

    Gisteren was het hier neig. x)
    Vandaag is het de hele tijd droog en zonnig geweest. ^^


    Let the Night embrace you

    Brightside schreef:
    (...)
    Jaaa. ö Toen regende het nog niet en hebben we dat nog gefilmd. En toen het begon te regenen zijn we dan in onze tent gekropen. Maar ik ben er dan nog uit kunnen gaan omdat het binnen regende en ik mijn tent opnieuw moest gaan opspannen. >-< Toen had ik echt schrik, toen heb ik echt veel gegild.


    Kan ik me enorm goed voorstellen. Als er iets wat ik eng vindt, is buiten zijn met onweer.

    Een paar maanden geleden was ik aan het trainen, 's avonds train ik altijd, 2 keer in de week van 7 tot 8 uur, maar toen we bijna klaar waren, begon het te onweren. En ook bliksemde het. Ik wilde naar binnen, maar mijn trainer hield me tegen. Ik was zó bang, het ging hartstikke tekeer. ><


    -

    Esmaye schreef:
    (...)

    Kan ik me enorm goed voorstellen. Als er iets wat ik eng vindt, is buiten zijn met onweer.

    Een paar maanden geleden was ik aan het trainen, 's avonds train ik altijd, 2 keer in de week van 7 tot 8 uur, maar toen we bijna klaar waren, begon het te onweren. En ook bliksemde het. Ik wilde naar binnen, maar mijn trainer hield me tegen. Ik was zó bang, het ging hartstikke tekeer. ><

    Ik ben dat wel gewoon om buiten te zijn met onweer. Ofja gewoon, ik zit bij de scouts dus heb ik wel vaker dat ik buiten ben bij onweer. :')
    Logisch dat je hart dan tekeer gaat als je dat zo eng vindt. ö Jeetje, ik snap niet dat jullie dan niet naar binnen mochten. 0o

    Brightside schreef:
    (...)
    Ik ben dat wel gewoon om buiten te zijn met onweer. Ofja gewoon, ik zit bij de scouts dus heb ik wel vaker dat ik buiten ben bij onweer. :')
    Logisch dat je hart dan tekeer gaat als je dat zo eng vindt. ö Jeetje, ik snap niet dat jullie dan niet naar binnen mochten. 0o


    Ahah oké, maar vind je dat niet doodeng dan? O.O
    Inderdaad, ik was echt bang. Ik vond dat ook niet normaal. Mijn moeder en opa werden er vet boos om.

    'Als er ook maar één bliksemflits is of je hoort gedonder, dan ga je naar de kantine. Wat je trainer ook zegt, het mag van mij.'

    Maarja. Ik ga dus voortaan gewoon naar binnen. I don't care wat ze zeggen. (:


    -

    Esmaye schreef:
    (...)

    Ahah oké, maar vind je dat niet doodeng dan? O.O
    Inderdaad, ik was echt bang. Ik vond dat ook niet normaal. Mijn moeder en opa werden er vet boos om.

    'Als er ook maar één bliksemflits is of je hoort gedonder, dan ga je naar de kantine. Wat je trainer ook zegt, het mag van mij.'

    Maarja. Ik ga dus voortaan gewoon naar binnen. I don't care wat ze zeggen. (:

    Op pkp was het de eerste keer dat ik bang was. Bij de scouts was het nog nooit zo extreem eigenlijk. Maar jeetje, ik vind het maar al te logisch dat ze boos waren. Voor hetzelfde geld was er iets gebeurt ofzo! 0o
    Ik zou voortaan ook naar binnen gaan, like. Het is toch echt niet normaal jullie dan nog voort te laten trainen! 0o

    Hier niet.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Brightside schreef:
    (...)
    Op pkp was het de eerste keer dat ik bang was. Bij de scouts was het nog nooit zo extreem eigenlijk. Maar jeetje, ik vind het maar al te logisch dat ze boos waren. Voor hetzelfde geld was er iets gebeurt ofzo! 0o
    Ik zou voortaan ook naar binnen gaan, like. Het is toch echt niet normaal jullie dan nog voort te laten trainen! 0o


    Ah, oké. :]
    Ja, inderdaad, 1 flits kan fataal zijn. Inderdaad. Ze vond het heel normaal. Ik zei zo 'wtf waarom mag ik niet?', en mijn trainer antwoordde alsof het heel normaal was: 'het is toch ver weg'
    Like, wtf? ><


    -

    Esmaye schreef:
    (...)

    Ah, oké. :]
    Ja, inderdaad, 1 flits kan fataal zijn. Inderdaad. Ze vond het heel normaal. Ik zei zo 'wtf waarom mag ik niet?', en mijn trainer antwoordde alsof het heel normaal was: 'het is toch ver weg'
    Like, wtf? ><

    Ja, mijn zus vertelde zo ooit eens een verhaal dat een vriendin van haar had verteld. En dat was toen wel duidelijk dat een flits fataal kan zijn. Ik was toen echt niet goed van dat verhaal. ö
    Het is toch niet als het ver weg is dat het daarom niet gevaarlijk is. 0o Djezus. >-<

    Ja hier ook.
    Gister ookal.

    De resten van orkaan Bill

    Hier heeft het vannacht een beetje geonweerd. Nu niet meer (:


    007

    Ik ben een keer onder een struikje gaan zitten en heb toen het onweer bekeken.


    "I shut my eyes in order to see.'