• Hallo =3.
    Ik ben fan van de Deense popband Alphabeat. Sinds zondag pas officieel, maar goed. Ik meldde me aan op de alphabeat-hyve, en las daar dat Alphabeat 25/26/27 juni 2010 optreed op het Drakenbootfestival in Apeldoorn. Op het openingsconcert.

    Op dat zelfde concert treed ook Caro Emerald op, en mijn moeder zei laatst dat ze haar wel goed vind.
    (Nu moeten jullie weten dat mijn ouders totaal niet van concerten houden, ze hebben zelfs nauwelijks muziek op staan. Ik ben 2 keer naar Tokio Hotel geweest, maar toen kon ik mee met een vriendin. Alleen mag ik nog niet, en ik heb geen vriendinnen waar ik mee kan, volgens mij dan.)
    Dus dat gaf hoop. Ik ging naar beneden en ik vertelde het mijn moeder. Die zei dat ze dat hartstikke leuk voor me vond, en vroeg wie er dan met me mee zou gaan. 'Jij natuurlijk! Caro Emerald?' Begon ze te lachen. Nou uiteindelijk heeft ze nog geen nee gezegd, maar ook geen ja.

    Pff.. wie heeft er ook zo iets?

    Ik heb kaarten voor een concert naar keuze in de 013 gewonnen, net nu alle goede bands zijn geweest. Dat is pas verfuckt ._____.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ahw, hopen maar voor je dat ze Ja zegt! Ik niet!

    Dat heb ik ook héél vaak... Dat is vreselijk, hé?

    En ik hoop dat ze ja zegt. :]


    Let the Night embrace you

    Outlaw schreef:
    Ik heb kaarten voor een concert naar keuze in de 013 gewonnen, net nu alle goede bands zijn geweest. Dat is pas verfuckt ._____.

    only seven left komt daar heen in oktober, hun zijn goed ;]

    Ja krul, ik ken het. Hopelijk zegt ze ja <3


    -

    Ik kan niet wachten tot ik ouder ben!

    ik hoop voor je dat ze ja zegt


    cakes taking over the world

    Ik heb dat niet meer, gelukkig.
    Wel echt rot voor je

    Ik vroeg mijn vader of hij mee ging naar Muse alleen zei hij nee .___. en nu kan ik niet ¬¬


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik heb dat niet. Mijn ouders hebben best dezelfde muzieksmaak als ik, en ze gaan vaak -altijd- mee naar concerten, ook als ik gewoon met vrienden ben en zo.

    Maar dat is echt rot voor je zeg. :/ Hopen maar dat ze ja zegt!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik ben altijd TE jong en het erge was ik wou naar the jonas brothers ben ik weer te jong (pffft toen was ik 13,, xD nu 14 zoon groot verschil! xD) gaan mijn nichtjes van 3 en 6 daar heen, ik bedoel ik ben te jong en zij dan ?? zucht,,, maar ik snap je !

    anders neem je iemand van quizlet tog mee xD


    ik denk alleen niet dat elke ouder dat wel goed vind ofzo xD


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    Ach, ik ga altijd naar concerten, wat me ma er ook van vind :')


    'All that shines turns to rust'

    Ouder zijn dan 16 is ook niet even leuk hoor, geloof me.

    Ik ga daar naartoe x;
    maar misschien kun je je ouders overhalen als je zegt dat je daar iemand gaat ontmoeten of zo, dat je met die persoon samen gaat.


    Destroy what destroys you.

    Ik zou haar gewoon meedwingen.

    & nee mijn moeder/vader luisteren naar hele andere muziek.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Aphabeat is kewl. Alleen irriteert ieder mens om zich heen zich aan hen. Behalve ik. xD


    SLOAN.