• Die 2 zijn zoenend gespot bij een concert ><

    Willen jullie ook Kirsten heel gauw van de wereld hebben?


    of;
    wat vinden jullie dr van?^^

    [ bericht aangepast op 31 aug 2009 - 16:50 ]


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Madenaaaaah schreef:
    (...)
    Hahahahaha :'D
    Ja, man. Ik kom samen met mijn vrienden, de Taliban, op haar af. :((


    Whahahah, doe dat ^^


    Wow, that's an awesome vampire power, dude.

    Nee, want Robert en Kristen zijn een leuk stel samen (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Jersey schreef:
    Nee, want Robert en Kristen zijn een leuk stel samen (:

    Het is toch écht wel Kirsten hoor 8D Het enige wat ze verkeerd heeft getypt is Stewart

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Het is toch écht wel Kirsten hoor 8D Het enige wat ze verkeerd heeft getypt is Stewart



    You are totally right :Y)


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Seel schreef:
    niet echt ... :p ?


    Second star on the right and straight on till morning

    Empire schreef:
    Schattig! :3
    Ik vind het goed voor hen beide. ^^


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ze zijn schattig samen, ze passen echt by elkaar. Het is niet dat je Rob ooit zelf zal krijgen, dus ik gun hen gewoon het geluk:Y)


    Let's do this poo

    Dat was bij het concert van Kings of Leon. De hele cast was daar, en Jackson Rathbone en Kellan Lutz zaten met Robert en Kristen te lachen. Jackson zat naast hun en Kellan achter hun.
    Ik heb zo'n filmke gezien op Youtube dat een fan heeft gezien, maar ze heeft het denk ik verwijderd, ik ga het filmpje nog eens zoeken. Maar ik ben niet echt een Robert fan, ik ben meer een JacksonRathbone-Freak/lover/hyperfan. Maar ik haat Kristen gewoon, ik vind dat een raar mens :S
    Sorry voor de Kristen fannekes hier :]

    kristen moet dood (6)(puh):P


    Life up to your own espectations

    Ik heb het al een hele tijd terug gehoord maar oké.
    Ik mag die Kirsten Stewart op de één of andere manier niet. Ze ziet er wel oé, uit maar ze kijkt altijd zo dom met die mond open enzeu. Dat ziet er gewoon echt belachelijk uit. Maar als Robert maar gelukkig is.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ze zeggen dat die foto's zijn gefotoshopt , en ze zeggen bijde dat ze niks met elkaar hebben dus ik denk dat we dat maar moeten geloven hoor , zij heeft ook al een relatie dus jah wat moet je geloven , ik denk dat het niet echt is ,als het wel zo is leuk voor ze , in sommige bladen staat dat zij zwanger was van hem en nu staat er dat ze gaan trouwen Robert vraagt iedereen om met hem te trouwen xD

    maarjah Kirsten ( I DON'T LIKE HER ) :8 ze is wel haarzelf , en net zo als Robert die is ook gewoon zichzelf (DIE IS HEET :9~ ) ;)

    Maar ik mag Kirsten ook niet zo ze ziet er cool uit ( behalfe haar haar ) maar ze is ook niet echt knap ofzo , en ze doet zo dom bij intervieuws , net of ze er niet wil wezen


    xOXO-K

    [ bericht aangepast op 4 sep 2009 - 14:34 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    EINDELIJK. Jeetje, dat heeft lang geduurt :'D.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Heeel leuk voor die 2 tog (:


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    ik mag Kristen niet echt, maarja, dat zal wel aan mij liggen (:
    maar samen vind ik ze echt super <3


    It's not the same without you.

    ik vond ze in twilight heel geloofwaardig en mooi samen (:
    dus in het echt ook,en die Kristen is wel cool,niet nep blond,niet de hele tijd merkkleren,...


    everybody needs a song.