• Hey mensheid,
    Ik maak eigenlijk zelf alleen maar Draco stories of verhalen en ook over robert pattinson. Ik maak ze dus zelf en lees ze nooit van anderen. Dat komt omdat ik ze vaak nogal.. saai vind of gewoon niks. Toch wil ik ook quizen of stories van anderen gaan maken. Ik wil graag wat informatie over wat nu goede verhalen zijn. Ik hou vooral van dingen die niet te voorspelbaar zijn maar ook goed geschreven. Verhalen die zo woorden geschreven van :

    Proffersor Anderling: Ja dat klopt
    Harry: Nietes
    Of met zoveel smileys dat is best irritant >.< ik weet dat ik veel vraag. Maar toch als iemand iets weet... laat het me weten.
    Alvast bedankt,


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    Ik heb een verhaal van Twilight, 10 delen en het is al afgelopen, misschien leuk om te lezen? -Edward lovestory-


    Your make-up is terrible

    Ga eens kijken bij Hourglass. Die heeft twee quizen over Harry Potter, Draco en al de rest.
    Profiel Hourglass

    [ bericht aangepast op 31 aug 2009 - 19:12 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Assassin schreef:
    Ik heb een verhaal van Twilight, 10 delen en het is al afgelopen, misschien leuk om te lezen? -Edward lovestory-
    Die heb ik al eens gelezen toch bedankt!


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    Tranquillity schreef:
    Ga eens kijken bij Hourglass. Die heeft twee quizen over Harry Potter, Draco en al de rest.
    Profiel Hourglass
    Dank je wel zal ik doen !


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    Fearless schreef:
    (...)Die heb ik al eens gelezen toch bedankt!


    Oh okaay ^^ Ik heb wel een Dracostory maar die is nog niet zover, en ik vind hem zelf ook niet zo super.


    Your make-up is terrible

    Fearless schreef:
    (...)Dank je wel zal ik doen wow het zijn inderdaad goede stories!!


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    Tranquillity schreef:
    Ga eens kijken bij Hourglass. Die heeft twee quizen over Harry Potter, Draco en al de rest.
    Profiel Hourglass

    Complicated Life
    The puzzle fits together
    Runaway
    [Ik verveel me dus heb ik hier maar een link ervan geplaatst.]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Complicated Life
    The puzzle fits together
    Runaway
    [Ik verveel me dus heb ik hier maar een link ervan geplaatst.]
    Heb ze al gelezen allemaal >.<


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    Ik heb "The Abduction", een mini-story waar hij in voor komt. Het verhaal is net klaar en heeft maar 12 delen. Weet niet of je het wat vind, want het gaat niet alleen maar om hem.


    hoi, jij bent leuk.

    Fearless schreef:
    (...) Heb ze al gelezen allemaal >.<

    Jahman, jij bent snel >< en?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Jahman, jij bent snel >< en?
    vet XD om eerlijk te zijn. Ik vind niet snel een serie goed ik vind die van mezelf niet eens goed


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    Dééé mijne :Y)


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Rhoselyn schreef:
    Dééé mijne :Y)
    *gaat kijken*


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    Fearless schreef:
    (...) vet XD om eerlijk te zijn. Ik vind niet snel een serie goed ik vind die van mezelf niet eens goed

    Hoe komt het eigenlijk dat je zweinstein love aparte quizzen zijn?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Verplaatst naar 'Stories promoten'. ^^


    Let the Night embrace you