• Serieus ik ben zó pissig hé! Door stomme mede leerlingen uit mijn klas. Sinds begin dit schooljaar zitten er 3 nieuwe kinderen in de klas: Y, N & A. Met A klikte het gelijk al niet: Zij mag mij niet en ik mag haar niet. Oké best, maar zíj pikt mijn vriendin in(S). En dan zegt ze dat ik moet opdonderen, wat ik dus niet doe. Wat doet A dan? Ze gaat me zitten klieren. Serieus zo erg waardoor ik geïrriteerd en boos word. -ik ben dikker dan een 'normaal' kind van mijn leeftijd en lengte- waar haar flauwe geintjes dus ook opgericht zijn. Maar sinds gisteren doet N hier ook aan mee. Ze gaat nu telkens op mijn plek zitten en bewerd dat ze daar het hele schooljaar al zou zitten. (Like ik zat eerder in deze klas dan zij). En nu zet ze vriendinnen van d'r tegen me op *ik ken de meeste niet eens -.-'* Nu heb ik tegen A gezegd dat ik niet gediend ben van dat geklier van d'r: zei ze dat ze het niet meer zou doen. Vandaag is er dan ook niet veel geklierd geweest. Kom ik thuis wat denk je dat een vriendin tegen me zegt? N & A hebben de hele tijd lullige opmerkingen over me gemaakt toen ik moest koken met VZ. Serieus ik ben nu zó pissig hé! Zodra ik maandag op school ben is het eerste wat ik doe d'r een dreun verkopen!

    -bedankt als je dit gelezen hebt: ik ben nogal pissig dus het zou kunnen dat er spellingsfouten in staan.-

    [ bericht aangepast op 5 juni 2010 - 10:26 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 juni 2010 - 19:44 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    graag gedaan voor het lezen en wat lullig


    If you believe in yourself anything is possible

    Wat een kutstreek, die dreun heeft ze wel verdiend hoor ;x


    we've only said goodbye with words

    Als je dat echt gaat doen; Respect :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Mag ik meeslaan?
    Edit: mensen zeggen, met geweld los je niets op. Maar soms is het gewoon nodig voor mensen om een dreun te krijgen zodat het tot ze door dringt dat ze gewstoord bezig zijn.
    (krul)

    [ bericht aangepast op 4 juni 2010 - 19:37 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik hou je niet tegen!


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik ken het gevoel. Ben zelf bijna 15 jaar lang op school gepest en heb ook meerdere keren op hetzelfde punt gestaan als jij nu staat.

    Als je hem geeft, geef 'm dan wel met alles wat je hebt, ze verdient 't, en één dreun is nog wel goed te praten meestal als je 't uitlegt. :Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Geweld lost niks op.Je kunt beter naar een docent gaan daar heb je ze veel harder mee.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik vind dat je zwaar gelijk hebt! En wat een zielige personen dan, dat ze dat nu niet eens meer in je gezicht durven te zeggen, maar het nu achter je rug om doen. Echt sneu. Die dreun verdient ze inderdaad wel. ;o

    Ga niet slaan,dan gaat zij naar iemand toe en heb jij het gedaan.Daarbij komt geweld leid alleen maar tot meer geweld en lost niks op!. Ga naar je menter of leraar ofzo.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    xTERROR schreef:
    Geweld lost niks op.Je kunt beter naar een docent gaan daar heb je ze veel harder mee.

    dit soort situaties heb ik al vanaf groep 3 da ik word gepest ik k ben tig keer naar de docenten gegaan maar NIEMAND kijkt oook maar op of om! ik stem in met die dreun!
    bij mij is ooit de zus van het meisje waar ik ruzie mee heb en had op mij afgestuurt om mij inelkaar te slaan IK WAS 9 EN ZIJ 12!
    oftewel ik denk dat het het beste is als je haar idd een harde knal geeft, anders gaat zij JOU nog eens n klap verkopen ben ik bang, soms is geweld wel een oplossing (meestal niet maar soms wel!)

    Ik leef met je mee..


    Ik ben langer dan iedereen,dus ook een kilo of drie zwaarder..

    Respect.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    -

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 13:57 ]


    I Love You

    sla maar door meschien dat haar vijsjes vanboven dan op zijn plek vallen (alhoewel ik denk dat,dat bij haar niet veel zin meer heeft)
    zij is echt zielig

    edit: meschien moet je er beter niet op slaan, dan wordt het alleen maar erger. niet dat ik heilig ben fzo xD

    [ bericht aangepast op 4 juni 2010 - 20:59 ]


    Change, the only good thing in this world.

    Wat een bitch!
    Maar, je gaat haar toch niet echt slaan, hè? Ik ben niet zo'n heilige van: 'met geweld los je niks op, blablabla' maar ik weet uit ervaring dat het daar alleen maar erger van wordt, en dat wil je niet, geloof me.


    Alis volat propriis

    Wow kutwijven zeg
    Maar weet wel dat áls je slaat, je dan de leider van die drie meot slaan en dan meteen zó hard dat ze neits meer terug durven te doen
    Anders heb je alleen maar meer shit


    Why don't you break my heart