• Oké dit gaat een beetje raar klinken, maar ik had een briefje van vijftig in mijn hand, en nu is hij foetsie. Ik had hem in mijn kamer ergens ondergelegd op een vrij logische plek alleen ik weet echt niet meer waar. Ik zir een beetje met het paranoide idee in mijn hoofd dat hij uit het raam is gewaaid.

    Tips?

    Edit: Na maanden is hij terecht!

    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 11:30 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Alles op kop zetten:Y)


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Niet echt een logische plek blijkbaar? Als ik jou nu was geweest had ik alles overhoop gehaald. En uit het raam getuurd om te kijken of ik 'm ergens in een heg zou zien hangen. (cat)


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    Niet echt een logische plek blijkbaar? Als ik jou nu was geweest had ik alles overhoop gehaald. En uit het raam getuurd om te kijken of ik 'm ergens in een heg zou zien hangen. (cat)


    26 - 02 - '16

    Zoiets had ik gister met een haar elastiek (cat). Uiteindelijk hing het aan een kapstok.....
    Bureau? Bed? Onder/in kastjes? Ergens boven oog hoogte?

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 17:02 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Stiekem is dat briefje naar mij toe gewaaid en kan het nu elk moment bij mij arriveren (aa)

    Maar nee, gekheid. Kijk gewoon eens op kastjes, of in lades van kastjes of op je bed of ga gewoon je sporen na in welke kamers je allemaal voor het laatst met dat briefje bent geweest. Succes met zoeken! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wow, vijftig euro is best veel... Ik zou echt óveral gaan zoeken, als ik jou was, ook op de minder voor de hand liggende plekken, waarvan je eerst denkt; 'daar ligt het vast niet'. Je weet maar nooit.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Erg herkenbaar lol.
    Uhm, matras, kussen, boeken?


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    En eerst je raam dichtdoen, dan zoeken.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Zo zocht ik laatst een dvd, waarvan ik zeker wist dat hij op mijn kamer moest liggen. Ik had overal gezocht, maar kon hem echt niet vinden. Toen ging ik later mijn kamer opruimen en vond ik hem natuurlijk, op een plek waar ik eerder al elke keer gezocht had en voorbij gelopen was, maar blijkbaar heb ik er toen gewoon overheen gekeken. :W
    Nou ja, ik zou in ieder geval heel goed zoeken als ik jou was, en houd er dus rekening mee dat je er zo overheen kunt kijken, zelfs als je er met je neus bovenop zit. ^^


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Kijk extra goed op de plekken waar je al bent geweest. Ik kijk heel vaak over iets heen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ga op een plaats zoeken waar je het zeker niet verwacht en zoek 20 keer op dezelfde plaats. Vorige week was ik mijn mobiel kwijt, ik had 20 keer onder mijn kussen gekeken, geen mobiel te zien. Net wanneer ik het opgeef en mijn kussen goed wil leggen, ligt dat ding onder mijn kussen. Bespeur ook de vloer. :')


    Take me to wonderland

    Hahahahahahahahaha


    Sorry, sorry. Ik kon het niet laten :x Maar dat is best kut ja. Succes met zoeken, hopelijk vind je hem! Ik kan je er niet echt mee helpen, want ik faal er net zo hard in, daarom mag ik je ook uitlachen :Y)

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 17:40 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat ik zou doen als ik het kwijt was:
    - Flip shit
    - Search everywhere
    - When not found, panic
    - Call mom
    - Let her find it in like 3 seconds.

    In je kledingkast tussen wat kleren? Daar vind ik altijd mijn mobiel :Y)


    Opgeven is geen optie.

    Ik had eergisteren juist hetzelfde, maar dan met een briefje van 20. Ik heb hem uiteindelijk op het balkon gevonden :'D


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.