• [ bericht aangepast door een moderator op 31 aug 2009 - 19:58 ]


    I'd rather go naked than wear fur.

    Screwed schreef:
    (...)
    Als je je irriteert aan comments van mensen de toch niet van mening gaan veranderen, dan reageer je er toch gewoon niet op? Scheelt ook weer een hoop irritatie.

    Beter dat hun dan gewoon niet op dit topic gaan reageren.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Phenomenon schreef:
    (...)
    Beter dat hun dan gewoon niet op dit topic gaan reageren.

    Dus jij vind dat wij onze mening mogen vertellen?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Phenomenon schreef:
    (...)
    Beter dat hun dan gewoon niet op dit topic gaan reageren.

    Dat krijg je als je een topic opent, je moet nu inmiddels toch wel weten hoe Q is hé.. Soms reageert iedereen gewoon kut :'D Maar als je er telkens op in gaat maak je het alleen maar erger.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Sorry maar ik akn dit niet grappig vinden,zeker niet als je bedenkt dat een paar weken een jongen uit een atraktie is gevallen en zwaar gewond is geraakt(bijan dood),dat had met hem ook kunne gebeuren.En daar lach je om O.O.En sorry maar je bent ziek als je dit grappig vind

    [ bericht aangepast op 1 sep 2009 - 13:52 ]


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    Sorry maar ik akn dit niet grappig vinden,zeker niet als je bedenkt dat een paar weken een jongen uit een atraktie is gevallen en zwaar gewond is geraakt(bijan dood),dat had met hem ook kunne gebeuren.En daar lach je om O.O.En sorry maar je bent ziek als je dit grappig vind

    Ik zal je sterker vertellen, er is iemand uit de breakdance geflikkert en die ís dood.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    (...)
    Ik zal je sterker vertellen, er is iemand uit de breakdance geflikkert en die ís dood.

    Is hij wel dood, volgens een vriendin van mij niet.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Is hij wel dood, volgens een vriendin van mij niet.

    Nee de jongen uit het filmpje is niet dood aan het einde zie ja dat hij eruit word gehaald
    of bedoelde je iemand anders?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    (...)
    Nee de jongen uit het filmpje is niet dood aan het einde zie ja dat hij eruit word gehaald
    of bedoelde je iemand anders?

    Ik bedoel een ander die is op de kermis ui de brackdancer gevallen een paar weken geleden


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Ik bedoel een ander die is op de kermis ui de brackdancer gevallen een paar weken geleden

    Volgens mij is hij wel dood, ik bedoel die jongen waarvan zijn oogkassen gebroken waren, met zo'n beetje elk ander bot in zijn lijf.
    Maar er is ook een andere jongen uit gevallen, die had ook veel gebroken enzo maar die leeft iig nog wel.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    (...)
    Volgens mij is hij wel dood, ik bedoel die jongen waarvan zijn oogkassen gebroken waren, met zo'n beetje elk ander bot in zijn lijf.
    Maar er is ook een andere jongen uit gevallen, die had ook veel gebroken enzo maar die leeft iig nog wel.

    Fijn zemoeten die dingen beter controleren


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ik zou het ook zo eng vinden maar het was best grappig :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Fijn zemoeten die dingen beter controleren

    Nee, dat komt omdat mensen in de breakdance gaan staan. *kuch* ik ook *kuch*


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dat ziet er egt zooo grappig uit!!xD


    u can dry my tears, but u can't stop the pain inside,,

    xBiteMe schreef:
    En ik zie niet wat er grappig aan is..?
    Dat kind had wel dood kunnen zijn.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2009 - 18:09 ]


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    HAHAHAHAH!


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!