• Ik ben niet zo gecharmeerd van mijn vaders kant van de familie (buiten mijn oma en één oom), en vandaag bewezen ze weer waarom.
    Ik deel mijn verjaardag met mijn oma, zij is dit jaar 80 geworden, dus mijn tante heeft een feestje voor haar georganiseerd (waar ik net vandaan kom). Vanochtend was ik al bij mijn oma geweest en had ik al een kadootje van haar gekregen, en hebben we elkaar gefeliciteerd zoals we ieder jaar doen.
    Aangekomen bij mijn tante thuis, waar het feestje was, werd mij al heel snel duidelijk dat de hele familie vergeten was dat ik ook jarig ben vandaag.
    Een kwart realiseerde het zich toen ze me zagen, en verontschuldigde zich daarna nogal wegwuivend dat ze niet aan me gedacht hadden. De helft kwam me nogal ongemakkelijk feliciteren, nadat een ander ze had herinnert dat ik ook jarig ben. Bij de laatste kwart, is het kwartje nooit gevallen.
    Ik voel me zo gewaardeerd :W

    Gelukkig komt mijn moeders kant van de familie morgen langs, daar beteken ik gelukkig wel wat voor.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Oh wow, dat zou ik eigenlijk best wel rot vinden. Maar ja, ik ben het ondertussen ook wel gewoon dat de familie langs mama's kant mijn verjaardag meestal vergeet, maar hen die ik ook niet zo heel vaak, dus zo erg neem ik het hen nu ook weer niet kwalijk :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dit is echt the story of my life. Ik deel mijn verjaardag met mijn opa, hij wordt straks 85 en ik 20. Nouuu toen hij 80 werd en ik dus 15 deden we ook samen een feest vieren. Echt precies zo als bij jou, de helft van de familie vergat dat ik ook jarig was en feliciteerde me niet eens. Ik heb mezelf daarna beloofd dat ik het nooit meer samen vier.


    Can't control my second personality