• Ja. Mijn vriendin die had een maand geleden een jongen op netlog ontmoet enzo, en toen hadden ze een soort "internet relatie" ofzo, en nu vertelt ze me net iets, waar ik gewoon een uur van zit te janken enzo. Nou, die jongen vroeg dus aan haar of ze haar cam aan wou doen, en ik had nog gezegt dat ze hem niet mocht vertrouwen, en dat ik haar nek om zou draaien als ze ook maar iets uit zou doen voor dat ding. En ze heeft dus naakt voor dat ding gezeten, en dingen voor die viespeuk gedaan. En bedreigt hij haar. Hij zei dat hij het had gefilmt wat ze dus deed, en het op internet zou zetten als ze niet nogeens naakt zou gaan staan voor de cam. En nu is ze helemaal overstuur, omdat ze dacht dat hij écht van haar hield enzo... en nu weet ik niet wat ik moet doen, want ze durft het niet aan haar ouders of zussen te vertellen...
    Help please?


    Nee maar ik vind dat je ook geen vriendinnen meer met haar moet zijn,ze zorgt zo alleen voor nog meer problemen,want hoe vaak gaat hij haar nog vragen voor die filmpjes?hoe vaak komt ze dan bij jou janken dat hij weer zo gemeen is?Ik bedoel ze zoekt het zelf maar uit net zoals ze zelf het probleem heeft veroorzaakt...


    dat al helemaal niet
    blijf vriendinnen om te steunen
    vriendinnen zijn er voor elkaar en steunen elkaar en je laat elkaar ook niet vallen
    er zitten moeilijke tijden tussen het vriendschap maar is je vriendschap echt zo close met haar
    doe het dan niet klaar uit blijf vriendinnen ze heeft nu haar lesje geleerd en je moet haar nu blijven steunen, want het zal wel de laatsste keer zijn


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    Oke mensen. Ze durft het NIET tegen haar ouders te zeggen, dat probeert ze morgen.. Maar ga nu niet lopen zeggen dat het haar schuld is, want dat is het niet. Die gore viespeuk heeft net zolang tegen haar gezegt dat hij van der houd enzo, en dat hij haar wilt opzoeken, en haar ouders wilt ontmoeten, en zelfs dat hij later met haar wou trouwen... en eerst geloofde ze dat ook niet, maar na heel veel gechat te hebben enzo, is ze hem gaan vertrouwen...

    En negeren kan ze niet, want dan zet hij het filmpje van haar op internet.

    (...)

    dat al helemaal niet
    blijf vriendinnen om te steunen
    vriendinnen zijn er voor elkaar en steunen elkaar en je laat elkaar ook niet vallen
    er zitten moeilijke tijden tussen het vriendschap maar is je vriendschap echt zo close met haar
    doe het dan niet klaar uit blijf vriendinnen ze heeft nu haar lesje geleerd en je moet haar nu blijven steunen, want het zal wel de laatsste keer zijn



    Ja dus?dat heeft zij toch ook niet gedaan?Vriendinnen zijn er om te vertrouwen en steunen ja,maar ZIJ liet er een jongen tussen komen en ze luisterde niet naar haar vriendin,nou dan ben je ook een lekkere vriendin.Ze zeggen toch altijd: vriendschap gaat boven alles?Nou dan moet ze dat ook waar maken en niet naar die jongen inplaats van haar vriendin luisteren..


    Lalalalalalalala.

    Kim is 13, en die jongen 16.

    Oke mensen. Ze durft het NIET tegen haar ouders te zeggen, dat probeert ze morgen.. Maar ga nu niet lopen zeggen dat het haar schuld is, want dat is het niet. Die gore viespeuk heeft net zolang tegen haar gezegt dat hij van der houd enzo, en dat hij haar wilt opzoeken, en haar ouders wilt ontmoeten, en zelfs dat hij later met haar wou trouwen... en eerst geloofde ze dat ook niet, maar na heel veel gechat te hebben enzo, is ze hem gaan vertrouwen...

    En negeren kan ze niet, want dan zet hij het filmpje van haar op internet.


    Ze kan het tog ook tegen haar zus zeggen :O
    dat lijkt me wat makkenlijker


    don't Worry...Be gay.

    Ja sorry hoor, maar ik vind dat ze dan gewoon enorm dom bezig is? Like, dat is echt het laatste wat je ooit moet doen, en als ze eerst jou waarschuwing negeert en dan uiteindelijk in de problemen komt zou ik mij niet schuldig voelen. Like, het is kut voor haar, en zoek gewoon iemand die haar pc kan hacken. ^^ Of ga naar de politie, maar ga er niet zelf over tobben. Het is háár eigen schuld. Niets ongeluk. Je bent er zelf blij als je je kleding uitdoet.

    Oke mensen. Ze durft het NIET tegen haar ouders te zeggen, dat probeert ze morgen.. Maar ga nu niet lopen zeggen dat het haar schuld is, want dat is het niet. Die gore viespeuk heeft net zolang tegen haar gezegt dat hij van der houd enzo, en dat hij haar wilt opzoeken, en haar ouders wilt ontmoeten, en zelfs dat hij later met haar wou trouwen... en eerst geloofde ze dat ook niet, maar na heel veel gechat te hebben enzo, is ze hem gaan vertrouwen...

    En negeren kan ze niet, want dan zet hij het filmpje van haar op internet.



    Het is WEL haar schuld,luister nou.Zij luisterde toch naar hem?Hij doet het alleen voor de fun en om zijn pleziertje te hebben,ik bedoel je bent gewoon DOM als je zo'n jongen vertrouwd.


    Lalalalalalalala.

    Wow zo jong, zo een dingen gebeuren, maar ze moet het vertellen,!!!! dat is mijn mening.... ik weet dat het moeilijk is, maar ze gaat zich wel beter voelen!!!


    *He's the one.

    (...)


    Ja dus?dat heeft zij toch ook niet gedaan?Vriendinnen zijn er om te vertrouwen en steunen ja,maar ZIJ liet er een jongen tussen komen en ze luisterde niet naar haar vriendin,nou dan ben je ook een lekkere vriendin.Ze zeggen toch altijd: vriendschap gaat boven alles?Nou dan moet ze dat ook waar maken en niet naar die jongen inplaats van haar vriendin luisteren..
    Ik snap haar wel dta ze zoiets doet. Het is gewoon moeilijk, en dat dacht dat die jongen écht om haar gaf. En omdat ze al zo'n kut leven heeft, dacht ze dat hij de enige zou zijn waarmee te gelukkig zou worden enzo. Maar geloof me, als ik in haar huis kom, gooi ik gelijk die webcam uit het raam.

    Vertrouwen of niet, sorry maar ik heb zo m'n grenzen hoor. Leuke jongen of niet.

    Ja sorry hoor, maar ik vind dat ze dan gewoon enorm dom bezig is? Like, dat is echt het laatste wat je ooit moet doen, en als ze eerst jou waarschuwing negeert en dan uiteindelijk in de problemen komt zou ik mij niet schuldig voelen. Like, het is kut voor haar, en zoek gewoon iemand die haar pc kan hacken. ^^ Of ga naar de politie, maar ga er niet zelf over tobben. Het is háár eigen schuld. Niets ongeluk. Je bent er zelf blij als je je kleding uitdoet.



    Ja zie je dat zeg ik ook,alleen ze luisterd niet!Het is zeker wel haar schuld,maarja dat wil ze niet inzien..


    Lalalalalalalala.

    Wow zo jong, zo een dingen gebeuren, maar ze moet het vertellen,!!!! dat is mijn mening.... ik weet dat het moeilijk is, maar ze gaat zich wel beter voelen!!!

    idd :O
    anders kun je miss wel lang w88 tot dat dit over is


    don't Worry...Be gay.

    Ik vind dat je niet naar BILLxKxBITCHmoet luisteren, sorry siham. Maar kijk het is wel je vriendin en het is niet haar eigenschuld. Het is de schuld van die loverboy. Ik heb zelf ook zo iets meegemaakt maar dan minder erg. Ik weigerde me cam aan te doen. Dus ik ben hem gaan negeren. Maar jou vriendin kan hem niet negeren. Heeft die jongen persoonlijke gegevens gegeven? Anders zou ze naar de politie kunnen gaan.. Ik denk alleen niet dat ze dat wilt. En ik begrijp dat ze het niet aan haar ouders durft te vertellen. Want als ik dan die ouders was zou ik haar nooit meer op de computer laten. Okee ook een beetje hard, maar goed.
    Sterkte! xx.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ja, dan zal ik me er verder ook niet druk om maken. Tot ze haar eigen fout inziet gewoon negeren hoor. Datsoort mensen zijn gewoon niet te helpen. >.<

    Vertrouwen of niet, sorry maar ik heb zo m'n grenzen hoor. Leuke jongen of niet.



    Ja kijk dat bedoel ik!! Er is zo vaak gezegd dat je moet oppassen voor loverboys en mensen uit chatboxen,en dan zegt ze ook nog tegen haar vriendin dat hij niet te vertrouwen is,maar toch trapt ze er in!


    Lalalalalalalala.