• Ja. Mijn vriendin die had een maand geleden een jongen op netlog ontmoet enzo, en toen hadden ze een soort "internet relatie" ofzo, en nu vertelt ze me net iets, waar ik gewoon een uur van zit te janken enzo. Nou, die jongen vroeg dus aan haar of ze haar cam aan wou doen, en ik had nog gezegt dat ze hem niet mocht vertrouwen, en dat ik haar nek om zou draaien als ze ook maar iets uit zou doen voor dat ding. En ze heeft dus naakt voor dat ding gezeten, en dingen voor die viespeuk gedaan. En bedreigt hij haar. Hij zei dat hij het had gefilmt wat ze dus deed, en het op internet zou zetten als ze niet nogeens naakt zou gaan staan voor de cam. En nu is ze helemaal overstuur, omdat ze dacht dat hij écht van haar hield enzo... en nu weet ik niet wat ik moet doen, want ze durft het niet aan haar ouders of zussen te vertellen...
    Help please?

    Ik heb zo'n boek over zoiets gelezen, Vamp. ZIj heeft het eerst aan d'r mentor verteld (sowieso een dom idee in de vakantie) En toen samen met d'r mentor & BF aan haar ouders verteld...


    Sweet dreams will come true.

    (...)Dat ius het probleem, ik wil dat ze het nú iemand vertelt, omdat die jongen haar de hele tijd bedreigt. Ik ben bang dat hij haar komt opzoeken ofzo...

    @Marin. Ik weet het... anders bel ik de politie wel ofzo


    Zou ik doen. En/Of het tegen haar ouders vertellen. Misschien haat ze je daarvoor, misschien is ze je daar dankbaar voor, maar dat is niet belangrijk. Iemand moet het weten. Uiteindelijk help je haar daarmee.


    Mew <3

    (...)Dat ius het probleem, ik wil dat ze het nú iemand vertelt, omdat die jongen haar de hele tijd bedreigt. Ik ben bang dat hij haar komt opzoeken ofzo...

    @Marin. Ik weet het... anders bel ik de politie wel ofzo


    Je kan je vriendin echt niet puchen als ze er niet klaar voor is. Dat is toch veel te veel voor iemand die dat meemaakt , en dan moet ze het nog tegen haar ouders gaan vertellen.Voor je het weet krijgt ze nog een inzinking . Mischien moet je maar naar iemand gaan die 17 jaar ofzo is , dat je vriendin haar verhaal kan vertellen maar niet aan haar ouders. Dat zal vroeg of laat toch moeten. Zoiets hou je niet geheim.

    (...)

    Zou ik doen. En/Of het tegen haar ouders vertellen. Misschien haat ze je daarvoor, misschien is ze je daar dankbaar voor, maar dat is niet belangrijk. Iemand moet het weten. Uiteindelijk help je haar daarmee.
    Ja..

    idd k heb ook wel eens van zo'n jongens op msn gehad maar die heb k verwijderd heb ook nix gedaan. tis egt niet helemaal haar fout! en ook nie die van jou. maar als ik haar was, want wij hebbe ook zo'n meisje in de klas gehad die da had gedaan. ze MOET het egt iemand vertellen, in ieder geval haar ouders hoe voor schut of wat dan ook dat ook is!
    xx.

    (...)

    Je kan je vriendin echt niet puchen als ze er niet klaar voor is. Dat is toch veel te veel voor iemand die dat meemaakt , en dan moet ze het nog tegen haar ouders gaan vertellen.Voor je het weet krijgt ze nog een inzinking . Mischien moet je maar naar iemand gaan die 17 jaar ofzo is , dat je vriendin haar verhaal kan vertellen maar niet aan haar ouders. Dat zal vroeg of laat toch moeten. Zoiets hou je niet geheim.
    Ik puch er niet. Het gaat om haar eigen veiligheid. Wat denk je als die jongen haar komt opzoeken? Misschien wel verkracht of haar nog zelfs dwingt om in de protestutie te werken. Dan is het allemaal al te laat om het te vertellen. Die jongen weet alles van der. Haar adres, woonplaats, achternaam, zelfs haar 2e naam, waar ze op school zit, welke route ze meestal fietst... ik ben gewoon bezorgt enzo.

    Naar de politie gaan, en zo snel mogelijk.
    Zorg ervoor dat verdere verspreiding wordt voorkomen, en via een Ip kunnen ze vanalles achterhalen. ;)

    Naar de politie gaan, en zo snel mogelijk.
    Zorg ervoor dat verdere verspreiding wordt voorkomen, en via een Ip kunnen ze vanalles achterhalen. ;)
    Ik zeg ook dat ze naar de politie moet gaan, maar ze is bang dat de politie haar ouders erover wilt spreken. Maar ik geef haar een week de tijd, en als ze het dan nog niet gedaan hebt ga ik bij der langs, om het aan haar ouders te vertellen.

    Dat hoeft niet hoor, politie heeft zwijgplicht al je dat vraagt.
    Het was al stom om het te doen, maar om het niet aan te geven is nog stommer. Doe jij het anders, ooit zal ze je dankbaar zijn.

    Dat hoeft niet hoor, politie heeft zwijgplicht al je dat vraagt.
    Het was al stom om het te doen, maar om het niet aan te geven is nog stommer. Doe jij het anders, ooit zal ze je dankbaar zijn.
    Ja, ik dnek dat ik het ook ga doen... of naar haar ouders toe ofzo..

    Uhm, Ik weet niet of ze morgen thuis is, Ik zal gaan wnnr ze niet thuis is. Dan zal ik naar dur ouders gaan. Want dan kun je álles vertellen zonder dat zij je tegen houd ofzo.

    Sterkte.<3 xx


    Love is in the air'<3

    Het is haar eigen schuld, want jij hebt zelf nog gewaarschuwd. Maar misschien is er wel een hele slimme nerd die je kent die zijn pc kan indringen en dat filmpje weg kan halen. En anders moet ze naar de politie

    dit is dus de reden waarom ik geen cam van mijn ouders krijg, ze hebben schrik dat 'k ook zo'n domme dingen ga doen. Eigenlijk ben ik er blij om dat ik geen heb. Wat je het beste kunt doen.

    1) tegen je ouders vertellen

    of

    2)zeggen dat zij het niet was, maar trucage fz

    of

    3) gewoon negeren, wie weet heeft hij het niet eens echt gefilmt ! Je weet maar nooit.

    Ik hoop dat je hier wat aan hebt, of beter je vrienidn. Bajbaj x guitarcrush
    <33


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    ik zou naar de politie gaan en vragen om zwijgplicht.


    don't Worry...Be gay.

    Een oude vriendin van mij had dit ook. Hij dwong haar dat anders zou hij die foto op hyves zetten!
    Toen moest ze een keer huilen en heeft haar broer dat gezien, moest ze het vertellen en zijn ze dacht ik naar de politie gegaan. En kom ook een tijd niet meer op msn/netlog. Heeft zij ook niet gedaan;)
    Nu.. Veel sterkte voor jou vriendin en jou!!


    bla bla bla