• Ja. Mijn vriendin die had een maand geleden een jongen op netlog ontmoet enzo, en toen hadden ze een soort "internet relatie" ofzo, en nu vertelt ze me net iets, waar ik gewoon een uur van zit te janken enzo. Nou, die jongen vroeg dus aan haar of ze haar cam aan wou doen, en ik had nog gezegt dat ze hem niet mocht vertrouwen, en dat ik haar nek om zou draaien als ze ook maar iets uit zou doen voor dat ding. En ze heeft dus naakt voor dat ding gezeten, en dingen voor die viespeuk gedaan. En bedreigt hij haar. Hij zei dat hij het had gefilmt wat ze dus deed, en het op internet zou zetten als ze niet nogeens naakt zou gaan staan voor de cam. En nu is ze helemaal overstuur, omdat ze dacht dat hij écht van haar hield enzo... en nu weet ik niet wat ik moet doen, want ze durft het niet aan haar ouders of zussen te vertellen...
    Help please?

    Er zijn zoveel meisjes die daarin trappen, en zij is er een van. En ik snap ookwel dat het dom was, maar ik vind het zegmaar niet echt haar schuld. Ik bedoel, ze was smoor op die jongen enzo. En het is zowat het zelfde gegaan als die loverboy's, alleen hij babbelde een heel zielig verhaal eraan vast enzo.. En ja... ik voel me gewoon schuldig, en dat gevoel neem je niet zomaar van me af denk ik..

    Ik vind dat je niet naar BILLxKxBITCHmoet luisteren, sorry siham. Maar kijk het is wel je vriendin en het is niet haar eigenschuld. Het is de schuld van die loverboy. Ik heb zelf ook zo iets meegemaakt maar dan minder erg. Ik weigerde me cam aan te doen. Dus ik ben hem gaan negeren. Maar jou vriendin kan hem niet negeren. Heeft die jongen persoonlijke gegevens gegeven? Anders zou ze naar de politie kunnen gaan.. Ik denk alleen niet dat ze dat wilt. En ik begrijp dat ze het niet aan haar ouders durft te vertellen. Want als ik dan die ouders was zou ik haar nooit meer op de computer laten. Okee ook een beetje hard, maar goed.
    Sterkte! xx.



    Oké,dan niet,maar ten 1e het is WEL haar schuld,jij zegt zelf dat je ook zoiets hebt meegemaakt,maar wat heb je gedaan?GENEGEERD!Dat had zij ook moeten doen,zelfs haar vriendin heeft het gezegd,nou dan vertrouw je je vriendin ook lekker:S


    Lalalalalalalala.

    Die cams moeten gewoon afgeschaft worden...

    Ik vind dat je niet naar BILLxKxBITCHmoet luisteren, sorry siham. Maar kijk het is wel je vriendin en het is niet haar eigenschuld. Het is de schuld van die loverboy. Ik heb zelf ook zo iets meegemaakt maar dan minder erg. Ik weigerde me cam aan te doen. Dus ik ben hem gaan negeren. Maar jou vriendin kan hem niet negeren. Heeft die jongen persoonlijke gegevens gegeven? Anders zou ze naar de politie kunnen gaan.. Ik denk alleen niet dat ze dat wilt. En ik begrijp dat ze het niet aan haar ouders durft te vertellen. Want als ik dan die ouders was zou ik haar nooit meer op de computer laten. Okee ook een beetje hard, maar goed.
    Sterkte! xx.

    nee nix !!
    het is wel haar eigen schuld :O
    oke je moet haar we lblijve nsteunene natuurlijk maar die vriendin heeft hem in vertrouwen genomem terwijl zij zei dat ze dat niet mocht doen :O


    don't Worry...Be gay.

    Jij kan er helemaal niks aan doen 'nzoo, jij hebt gedaan wat je kon en raad gegeven aan haar dat ze zulke dingen niet mocht doen, dus is het ook haar eigen schul dat ze nu in die situatie zit, want jij had haar gewaarschuwd dat je zulke mensen niet mag vertrouwen ! Mrjah ^^ het beste is gewoon dat ze het aan haar ouders zegt !
    <3

    Er zijn zoveel meisjes die daarin trappen, en zij is er een van. En ik snap ookwel dat het dom was, maar ik vind het zegmaar niet echt haar schuld. Ik bedoel, ze was smoor op die jongen enzo. En het is zowat het zelfde gegaan als die loverboy's, alleen hij babbelde een heel zielig verhaal eraan vast enzo.. En ja... ik voel me gewoon schuldig, en dat gevoel neem je niet zomaar van me af denk ik..




    Ik snap je, ik heb ook iets meegemaakt met een vriendin en ik voelde me toen ook super schuldig, maar ik heb haar kunnen overhalen om het te vertellen, en nu is alles terug goed,!!! ale langs mijn kant dan, maar dat avn mij si nog wat ingewikkelder


    *He's the one.

    ZIE JE,1 DING IS ZEKER,BIJNA IEDEREEN ZEGT HET:


    HET IS HAAR EIGEN SCHULD!


    Lalalalalalalala.

    Sorry hoor patries en siham, ik vind dat jullie nogal gevoelloos doen. Hebben jullie het ooit mee gemaakt?


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Er zijn zoveel meisjes die daarin trappen, en zij is er een van. En ik snap ookwel dat het dom was, maar ik vind het zegmaar niet echt haar schuld. Ik bedoel, ze was smoor op die jongen enzo. En het is zowat het zelfde gegaan als die loverboy's, alleen hij babbelde een heel zielig verhaal eraan vast enzo.. En ja... ik voel me gewoon schuldig, en dat gevoel neem je niet zomaar van me af denk ik..

    het is niet jou schuld
    dat moet je niet denken ,jij zei tog nog ZO dat ze hem niret moest vertrouwen..en wat dee ze? Hem vertrouwn -.-' en dan is het jou schuld :O?
    NIET DUS!


    don't Worry...Be gay.

    Sorry hoor patries en siham, ik vind dat jullie nogal gevoelloos doen. Hebben jullie het ooit mee gemaakt?

    ik heb het zelf nog meegemaakt.
    maar dan ff wat anders.
    en dat was ook mijn eigen schuld ja maar da nzeg in later pas :O


    don't Worry...Be gay.

    Sorry hoor patries en siham, ik vind dat jullie nogal gevoelloos doen. Hebben jullie het ooit mee gemaakt?
    Uhuh, maar weetje? Ik reageerde net ook wat boos tegen haar, en ik denk dat ze het nu helemaal niet meer durft te vertellen enzo..

    Sorry hoor patries en siham, ik vind dat jullie nogal gevoelloos doen. Hebben jullie het ooit mee gemaakt?



    wat nou gevoelloos?:SJezus zeg laat iedereen zijn eigen mening hebben weet je nog,Nederland is een vrij land.Btw het is gewoon fucking wel haar eigen schuld,zij is hem toch gaan vertrouwen terwijl haar vriendin zei dat ze het niet moest doen?Zij is toch voor de cam gaan zitten,ze had ook de 1e keer dat ze het moest doen nee zeggen,dan was dit niet gebeurd!


    Lalalalalalalala.

    Het is de schuld van die loverboy, en van niemand anders, mss een beetje ven ej vriendin omdat ze haar heeft laten doen,!!! maar dit is in ieder geval een les voor haar..<33


    *He's the one.

    Sorry hoor patries en siham, ik vind dat jullie nogal gevoelloos doen. Hebben jullie het ooit mee gemaakt?
    Uhuh, maar weetje? Ik reageerde net ook wat boos tegen haar, en ik denk dat ze het nu helemaal niet meer durft te vertellen enzo..

    OKE OKE
    vertel dan is
    waarom is het dan niet haar eigen schuld?


    don't Worry...Be gay.