• Halloo allemaaal!

    Even een vraagje aan jullie.
    Als jullie (Echt) ziek zijn, zoals griep.
    En je ligt in bed. Je doet je ogen dicht, en in je hoofd zie je nog een soort van je kamer, en voelt alles kleiner, of kleiner worden. En een soort van bonk. Een heel raar gevoel.
    Ik kan het niet precies uitleggen, maar ik heb dit elke keer als ik griep heb.
    Of je zoomt in je gedachte in op iets in de kamer, en dat voelt kleiner.

    Hebben jullie dat ook? Of ben ik een apart alien geval? :Y)
    -Rick(juh)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rick, wat voor medicatie slik jij? : D


    We'll never be as young as we are tonight

    Nee hoor,

    dat heb ik ook! Het is zó vaag! Ik vind dat 'inzoomen' net lijken of je iets zoekt! Maarja, in RL kun je niet inzoomen. --'
    Maar het is inderdaad vaag. Maar, heb jij dan ook alsof je ogen er bijna uitbonken?=X

    En anders zijn we samen een alien geval. (:


    everything, in time

    Allied schreef:
    Rick, wat voor medicatie slik jij? : D


    Whahaha, oops. Me vriendin heeft het ook dus het kan zijn dat ze mijn Drugs steelt :X

    Nee even serieus? :P


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Allied schreef:
    Rick, wat voor medicatie slik jij? : D
    ahahahahaha -sorry maar dat vond ik echt een hilarische opmerking- haha

    maarehm.. neen dat heb ik niet.. you weirdo:x ^^

    Ik heb altijd als ik ziek ben en mijn ogen sluit alsof ik wegval fso en dan word alles idd kleiner. Ik heb het ook als ik me concentreer dat het dan opeens verder weg lijkt.. Bedoel je dat met kleiner? Bij mij lijkt alles namelijk altijd verder weg te glijden fso xP


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ja ik heb dat soms ook. Vroeger vooral. Alleen ik was er bang voor. En ik moest echt huilen alleen mijn ouders snapte nooit wat er was. :$


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Ik voel me dan raar. Ik zie dat hele rare dingen voor me waar ik niet tegen kan en me erg aan irriteer.. Ik weet niet wat..


    I live for the applause, you will die for it.

    ooh dat heb ik ook xD dan ben ik aal niets aan het denken tenminste voor mijn doen en dan ineens is het alsof ik inzoom of uitzoom xD lucky me dat ik nu weet dat ik niet de enige ben xD maar ik heb dat dus als ik savonds ga slapen daar hoef ik niet persee ziek voor te zijn xD


    A Noble was Born in Chaos

    Ik heb dat gewoon altijd? Dan voel ik me heel klein en alles om me heen heel groot. En dan zie ik het op me afkomen. En dan ben ik niet ziek hoor. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat heb ik ook altijd als ik de griep heb, echt irritant :X


    -