• Jaa, ik heb dus super veel last van mijn keel.. en ik word er dooooodziek van >.<
    Dus heeft iemand een wondermiddeltje voor mij? (A)

    xMelodic schreef:
    Nee, ik ben nooit ziek :')

    geluksvogel!
    ik ben al 2x ziek geweest op mijn verjaardag.. en ik ben best wel vaak ziek eigenlijk..

    Strepsils of Tragitol Ö Tragitol verdooft je keel als het ware waardoor je de pijn een tijdje helemaal niet meer voelt :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    pijnstillers miss :) x

    wel euhmm.. weet je wat ook nog helpt?
    je gaat naar je crush en zegt : 'ik heb een beetje pijn in mijn keel, en mama zei vroeger altijd dat een kusje me beter zou maken.'

    Zijn jongens slim genoeg voor die hint xD

    t!p : ja zoals iedereen zegt, neem thee, ik drink graag munt thee, met honing, niet te veel, maar ook niet te weinig, helpt het niet, dan moet je da andere manier gebruiken (dat kusje met je crush. ik heb het nog niet uitgeprobeert; maar jij bent de eerste xD laat me dan maar iets weten, als je zo d-gek genoegbent om dat te doen xD °


    Art is never finished, just forgotten.

    PetiteFleur schreef:
    wel euhmm.. weet je wat ook nog helpt?
    je gaat naar je crush en zegt : 'ik heb een beetje pijn in mijn keel, en mama zei vroeger altijd dat een kusje me beter zou maken.'

    Zijn jongens slim genoeg voor die hint xD

    t!p : ja zoals iedereen zegt, neem thee, ik drink graag munt thee, met honing, niet te veel, maar ook niet te weinig, helpt het niet, dan moet je da andere manier gebruiken (dat kusje met je crush. ik heb het nog niet uitgeprobeert; maar jij bent de eerste xD laat me dan maar iets weten, als je zo d-gek genoegbent om dat te doen xD °

    haha..x'D
    ik denk dat ik dat eerste maar niet ga doen :Y)

    en het is al een stuk minder gelukkig (A) hihi, =']

    Drop / honing? :O


    Second star on the right and straight on till morning

    Ik heb hetzelfde probleem en gebruik ook strepsils. Ze werken echt goed!


    "Let them eat cake!"

    dropjes en honing met thee n_n ik vind de dropjes altijd wel leuk :Y)


    I'm your biggest night mare

    strepsils of weet ik hoe die dingen heten, zijn ook nog lekker ook ^^