• Ik begin meer en meer een crush te krijgen op Nikki Reed, aka Rosalie Hale in Twilight. Ik was naar een oudere film van haar aan het kijken, Thirteen. En ik vond haar altijd al een knappe vrouw, maar nu begin ik gewoon een kleine onschuldige crush te krijgen voor haar, ik ben niet geobsedeerd door haar zoals sommige fans van bepaalde acteurs/ actrices of muzikanten, ik ben nog steeds geobsedeerd door Jackson Rathbone.
    Wie is jullie beroemdheid-crush?

    [ bericht aangepast op 3 sep 2009 - 18:08 ]

    Robert Pattison/Enrique Iglesias? Denk ik. Maar geef mij maar een jongen van mijn school. :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nick jonas ~ en dat lekkerding waarvan ik nog steeds de naam niet weet, op school. Hij is ook beroemd, voor mij. :9~

    OLIVER JAMES
    -danst-


    We can only learn to love by loving.

    mwoah. wie zal dat zijn... dat is best een goeie..
    Gabriel Garcia heeft ze haar verneukt, dus hij valt af.
    Ik denk dat ik dan zou gaan voor de eeuwige beauty Alexi Laiho x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Wouw speelt zei in thirteen.. Ik hb die gezien.. This ook een mooie vrouw.. maar daar herken ik haar niet in..


    ...

    Gustav Schäfer [á]
    Maar dat komt denk ik ook doordat hij op de jongen lijkt waar ik al ruim een jaar verliefd op ben...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    James Phelps :x
    en Nikki Reed is echt een fantastische actrice, vooral in Thirteen (wist je dat die film gebaseerd is op dingen die zij heeft meegemaakt en ze samen met Catherine Hardwicke het script in 6 dagen heeft geschreven?)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Joe Jonas, Robert Pattinson en Enrique Iglesias, denk ik (:


    Let's do this poo

    Ik kan zo snel niet op iemand komen, misschien Taylor Lautner ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ehm ja, niemand. Ik vind Jamie Campbell Bower wel schattig :P maar dat is het.


    Life is hard and then we die

    Strify en Bill, ik heb echt een giga crush op hun. Niet normaal gewoon, ik bn bang dat het verliefdheid word. En dat wil ik niet...


    -

    Voor de moment Elijah Crush :X


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ik heb er meerdere: kellan lutz, channing tatum en nog een paar, maar deze vooral :'D


    -

    nick jonas,skandar keynes en jackson rathbone(H)xD


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Alex Evans :9~


    Never run out of reasons to smile...